Gå til innhold
Hundesonen.no

Snacks

edlitam

Recommended Posts

Skrevet

hei

hva pleier dere å gi til hestene deres som snacks. har brukt gulerøtter, men glemmer å ta de ut av lommen når jeg kommer hjem, og det blir da ofte muggent. så har dere noen gode ideer til snacks som ikke mugner :P

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Tag noget gammelt brød, og skær det i terninger. læg det på en bageplade i ovnen på 180 grade i ca 2 timer eller til det er stenhårdt.

du kan også skære æbler i tynde skiver, hænge dem til tørre på en snor i ca 1-3 uger, du kan eftertørre dem i ovnen på 180 grader.

• 2 months later...
  • 3 months later...
Skrevet

lager og selger hestegodbiter selv. De tingene jeg bruker mes er: havregryn, cornflakes, eple, gulerot, pære, vann og sett dem i ovnen pleier å fungere med 200 grader!

her er noen jeg har laget:

012.jpg

• 3 months later...
  • 1 month later...
Skrevet
mulig jeg er lite kreativ men jeg bruker gulerotbiter =)

hun skrev jo om det var noe annet, siden det mugnet.

jeg bruker hestegodteri fra hestebutikk. må bare minne om at brød er ikke bra for hesten uansett om det er ferskt eller ikke! =)

• 3 months later...
Skrevet

Bruker somregel epler og brød :D

I hele høst gikk jeg og moren min på epleslang før jeg skulle dra å ri. Ble nesten en koselig tradisjon etter hvert :P

Har hendt jeg har kjøpt hestegodt på hestebutikken, men synes det koster så mye.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Interessant undersøkelse. Jeg lurer litt på hvor relevant spørsmål om kjønn er. Og er det uinteressant med folk som ikke eier hund per i dag, men kanskje passer, har hatt, skal ha osv?
    • Hei! Vi er en bachelor-gruppe fra Høgskolen i Østfold som skal utvikle en applikasjon for hundeeiere. 🐶 Målet med appen er å gi en bedre turopplevelse for deg og din hund, ved å gjøre det enklere og raskere å finne turstier som passer deres behov. Vi vil derfor stille hundeeiere noen spørsmål, og håper du vil ta deg tid til å svare på vår undersøkelse. Det vil ta rundt 3 minutter 😊 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdBufjg3yT9ZUTtD9Qd1aG_mtBd6xKl91J0VVUJpInzE_nh-Q/viewform?usp=header
    • Har gått helt fint med tispen min, ho spiste andre dagen mer normalt og nå spiser ho som før igjen. Ho går veldig bra også er veldig aktiv nå både før også etter fjernet stingene så tror det er temmelig individuelt det der egentlig fra hund til hund. Tispen min har endelig lagt på seg mer igjen også etter operasjonen da ho gikk ned i vekt før operasjonen ettersom tilstanden så det begynner bli veldig bra 😊
    • Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...