MegaMarie Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Vi har jo foto konk men hva med film konk? Da legger folk link til der som filmen ligger liksom eks. you tube. Har en idee til tema også. Rare oppførsler. Eks: Blondie pleier å spinte rundt i et 8 tall rundt de 2 bordene vi har nede i stuen og på kjøkkenet etter hun har vært på tur,ute i hagen eller har badet.
vipsen Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Dette blir nok litt vanskelig å gjennomføre og utelukker veldig mange flere enn foto. Vi kommer derfor heller til å satse på flere fotokonkurranser
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar