Gå til innhold
Hundesonen.no

Skal passe valp i helgen og har noen spm:P


turbogutten

Recommended Posts

Jeg skal passe en old english bulldog tispe ved navn Pinky i helgen. Jeg kjenner henne ikke godt men har møtt henne før og kjenner eieren godt. Hun er visst renslig hjemme hos de men aldri hvert hos andre så de vet ikke hvordan hun er da, burde jeg bare gjøre som hvis jeg får en helt ny valp hjemme? ta den med ut hver halvtime/time? Også en ting til, han fortalte at hun ikke var vandt med å sove alene i bur men at hun sov sammen med den andre valpen som er like gammel som henne. Tror dere hun kan klare å sove alene hvis jeg har hun ved siden av sengen? hun er også litt nervøs men elsker Turbo så håper det går bra i helgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått ut ofte for å være på den sikre siden. Også ville jeg hatt noe godt i lomma på lur til når hun er flink og går på do rett plass :innocent:

Om hun vil falle til ro ved siden av sengen din veit ikke jeg og det får du nesten bare prøve å se selv. Jeg hadde sikkert endt opp med hunden i senga... Hahaha.

"Hei du, skal du ha hunden din tilbake? Ikke? Ok, da går vi hjem og legger oss igjen vi!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan en old english bulldog ser ut, er de store? :innocent: Syns de fleste bulldoger virker ganske små. Kanskje på tide å oppgradere senga? Hehe, neida, dere er sterke som greier å la bikkja sove en annen plass enn senga. Jeg er så å si like avhengig av å ha bikkja der som hun er av å ligge der. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... den hunden der lurer jeg på om jeg kjenner :innocent:

Hun var på besøk hos oss når hun var 3 måneder gammel, har bilder av hun hjemme, hun het Pinky og var Old English Bulldog, Nydelig jente, husker at hun hadde magesår når hun var liten...

Kan dette stemme? Tror hun ble inportet til Norge, fikk nye eiere i Skiptvet, og de skulle ikke ha hun lenger, og ble gitt videre, kan dette stemmer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... den hunden der lurer jeg på om jeg kjenner :innocent:

Hun var på besøk hos oss når hun var 3 måneder gammel, har bilder av hun hjemme, hun het Pinky og var Old English Bulldog, Nydelig jente, husker at hun hadde magesår når hun var liten...

Kan dette stemme? Tror hun ble inportet til Norge, fikk nye eiere i Skiptvet, og de skulle ikke ha hun lenger, og ble gitt videre, kan dette stemmer???

Ja dette stemmer men jeg møtte henne ikke før hun var tilbake igjen hos de gamle eierene, da var hun 5 mnd gammel. Importert fra Holland mener jeg, entel Holland eller Danmark (de inporterte 2). Har ikke hørt noe om magesår:S Nydelig jente ja men veeeldig forsiktig, sendt deg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra:) Spennende å se om hun slår seg til ro!

Fantastisk flott rase, aldri hørt om noen av dem!

Peico må ut når han har lekt masse, eller sovet, og spist.

Han er 5 mnd i morgen.

hun er jo ikke så mye eldre.

Det kan gå 15 min mellom hver tissetur, men også 3 timer...

Er bare å prøve seg frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...