Guest Belgerpia Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Hei alle sammen! Fikk nyss en melding fra ei venninne, hennes brors unge riesenschnauzer forsvant fra sitt hjem i Halden 19. mai. Rufs er 2 år gammel, og id-merket (øretatovert) Hunden er sort og helt helt kortklippt, dvs. han har heller ikke schnauzer skjegg. Man misstenker vel at han har blitt stjålet, så om noen av dere møter noen som nettopp har fått seg en sort hund som ligner riesenschnauzer så være misstenksom, i alle fall om det er en hannhund i puberteten. Vet du om noe, send meg en PM. Merete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Jeg må absolutt bort til alle Risen jeg ser fodi jeg syns de er så vakre og flotte, skal holde et ekstra godt øye til de nå siden Halden ikke er langt unna meg. Håper de finner han igjen, må være forfattelig trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Hvis dere tror han ble stjålet, sjekk lokalaviser og aviser i området rundt etter annonser, hvor det er hunder til salgs som kanskje passer beskrivelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 "Rufs" kom til rette 25. mai!! Funnet i god behold i relativ nærhet til der han bodde, tynn og litt engstlig - men glad for å være hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 Så deilig! Jeg får helt mageknip av å lese om bortkomne hunder. Tror jeg hadde daua om det var en av mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 Så flott! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar