Gå til innhold
Hundesonen.no

Skrittelletråd uke 21, 2007

vipsen

Recommended Posts

Claes Olsson! Fjerde etasje på Oslo City eller oppe i Storgata(?).

Takker :ahappy: Da er jeg med fra i morgen av tenker jeg. Burde hatt den i dag gitt, har vært på jobb og skal straks på kurs. Blir en del gåing på en sånn dag! Jaja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Ble ikke så mange skritt i dag gitt, har mattetentamen i morra og da burde jeg jo egentlig bruke mesteparten av tida mi på å øve til den framfor å sitte på PCen eller noe (burde, altså). Anyway:

Mandag + tirsdag + onsdag = 11441 + 16218 + 9094 = 36753 skritt hittil i uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway:

Mandag + tirsdag + onsdag = 11441 + 16218 + 9094 = 36753 skritt hittil i uke 21.

Jeeez!

Tror jeg må kjøpe meg en ny så jeg kan ta opp konkurransen neste uke :ahappy: (den jeg har nå teller bare utendørs når jeg går raskt av en eller annen grunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å se på skrittelleren min for i dag jeg! :ahappy: Tok den på meg etter skolen og har sittet hjemme og jobbet med skoleting hele dagen (utenom en liten tur med Tassen.) Så det er nok ikke mange skrittene nei! Men i morgen er jeg klar altså! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Her har det ikke blitt så mange skritt pga føllet som kom i går, men vi havnet på 9700 skritt i går, hittil i dag er vi bare på 5602 skritt. Men jeg jobber også med kuttings på godis, der har jeg vært kjempeflink! Ikke noe godteri eller brus i løpet av uka enda. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det færre og færre skritt for hver dag her... Sånn går det når jeg har mattetentamen og tilbringer skoledagen på å sitte i ro framfor å fyke opp og ned trapper hele tiden.

Mandag + tirsdag + onsdag + torsdag = 11441 + 16218 + 9094 + 7352 = 44105 skritt hittil i uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

I går havnet jeg på 9413 skritt, klarer ikke helt å nå målet på 10000 om dagen, men jeg trøster meg med å spise de få fruktene og grønnsakene jeg tåler fremfor godisen. Brus er helt ut nå, savner cola light, men farris bris er godt det også.. Har fått dilla på moreller, synd det er så innihampen dyrt!

Som en liten tilføyelse må jeg si at forutenom det jeg prøver å gå så rir og kjører jeg hest hver dag til mitt forsvar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Bauhaus på Liertoppen.. Stooooort!

Eh? Jeg tror ikke vi har skritteller på Bauhaus? (Har vi det Karine :ahappy: ??)

Det går vel grensen for hva man kan selge i et byggvarehus tror jeg..(eller gjør den det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tror ikke jeg vil ødelegge morroa for alle med å si hvor mange skritt jeg går iløpet av en dag på jobb :ahappy: +turen med bikkja...

(jobber på stor sykehjem med laaaaange ganger, så lange at jeg iblandt bruker sparkesykkel for å komme fort nok fra den ene enden til den andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det bare 9226 på meg, hittil i dag er telleren på 8810 så regner med det blir litt mer i dag.

og det ble tilslutt 15472...

Tror ikke jeg vil ødelegge morroa for alle med å si hvor mange skritt jeg går iløpet av en dag på jobb :ahappy: +turen med bikkja...

(jobber på stor sykehjem med laaaaange ganger, så lange at jeg iblandt bruker sparkesykkel for å komme fort nok fra den ene enden til den andre)

Joooo, jeg vil vite det!

Er ikke konkurranseinnstilt er bare morro å vite:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Joooo, jeg vil vite det!

Er ikke konkurranseinnstilt er bare morro å vite:P

Jeg har vell bare målt en gang. Da kom jeg til noe med 27000 i løpet av dagen. Da hadde jeg den bare på når jeg var på jobb og langturen for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dobbelposting, men det er tydeligvis bare jeg som poster skrittene mine (ensom konkurranse, gitt).

Mandag + tirsdag + onsdag + torsdag + fredag + lørdag = 11441 + 16218 + 9094 + 7352 + 19211 + 8704 = 72020 skritt hittil i uke 21 (gjennomsnittlig 12003,33 skritt per dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...