Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund drept og dumpet


Jane

Recommended Posts

off stakkars:( Det var en sommer for 4 år tilbake eller noe det lå "strødd" pitter/amstaffer i steinrøysa like ved en offentlig badestrand i ås. Var bestevenninden min som viste meg dem da og vi visste hvem som dumpa de men det ble aldri gjordt noe med (det var noen som dreiv med hundekamper 10 min med bil unna) Det er noe av det verste jeg har sett og søsteren min holdte på å kaste opp når hu så dem:( noen var blitt halshugget o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra artikkelen:

"Det er ingen merker i den etter eventuelle kulehull så hvordan den døde er vanskelig å si."

Hvordan kan de si at den er drept og dumpet med sikkerhet da? Den kan jo har rømt hjemmefra, og fått et illebefinnende. Eier av hunden må få lov til å være uskyldig til det motsatte er bevist faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra sagt Nirm!

Ellers er det trist å høre om en ung hund som endte sitt liv, men enda verre at det krangles om å fjerne den. Dette burde jo gjøres med en gang den blir funnet, av hensyn til publikum repsekt for hunden og av hygeniske årsaker. Utrolig at ikke sånt skjer på 1-2-3...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Fra artikkelen:

"Det er ingen merker i den etter eventuelle kulehull så hvordan den døde er vanskelig å si."

Hvordan kan de si at den er drept og dumpet med sikkerhet da? Den kan jo har rømt hjemmefra, og fått et illebefinnende. Eier av hunden må få lov til å være uskyldig til det motsatte er bevist faktisk.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fra artikkelen:

"Det er ingen merker i den etter eventuelle kulehull så hvordan den døde er vanskelig å si."

Hvordan kan de si at den er drept og dumpet med sikkerhet da? Den kan jo har rømt hjemmefra, og fått et illebefinnende. Eier av hunden må få lov til å være uskyldig til det motsatte er bevist faktisk.

Og den ligger i elvekanten... Kan den rett og slett ha stukket av og druknet?? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...