Gå til innhold
Hundesonen.no

Sanger som "alle" kan?

Line_

Recommended Posts

Skrevet

Noen som har noen forslag til sanger som "alle" kan (altså synge høyt og grusomt til)?

Jeg vet om flere, det er bare det at jeg husker aldri tittler og artister når jeg skal laste ned :o

På forhånd takk ;)

Skrevet
Her i stavanger er det hvertfall "Tore Tang"

Men ikke sats på det om du skal til Trondheim, for jeg har i alle fall aldri hørt om den (vi synger derimot (dessverre) om "Rompa mi" og "No bli det liv, rai rai" osv). DDE er en ekstremt tvilsom sak.

Ellers... Hm. Kanskje jeg kommer på noen seinere.

Skrevet

Ja, de som mrsPowers sa er vel slike som alle kan. (tror jeg?) Også mods da! Og vamp med tir n'a noir. Eller er det bare i Haugesund?

Edit: Busserulls! *plukka plommår i hardanger* :o

Guest Maritus
Skrevet

Dallilos eller hva dem nå heter! Sikkert Ravi og Jan teigen å :o

Skrevet

Forelska i lærern - the Kids

En sommerdag - Postgirobygget

Stygge lille Trine - Postgirobygget

Under isen - Postgirobygget

Idyll - De Lillos

Tøff i pyjamas - De Lillos

Satisfaction - Rolling Stones

Føy på lista, da vel.

Guest Christine
Skrevet

Du vil ha litt party- sanger som alle gauler med til?

Guest Maritus
Skrevet

Heia Tufte og Grandios Lørdagspizza og full pakke ;) Bare skriver dem jeg finner ut jeg :o

Guest Maritus
Skrevet

It`s Raining man (tror det skrives sånn) kommer sikkert med flere etterhvert! ^_^

Skrevet

en sang det viiiirkelig går an og synge høyt og falskt til: Kveldssong for deg og meg ("grisen står og hyler") - Odd Nordstoga. :rolleyes:

På den tiden den sangen var OVERALT, så holdt jeg virkelig på å bli sprø :Laugh:

Skrevet

Her går det mest i Postgirobygget og Jokke & Valentinerne når det er allsang, men utpå kvelden når folk tør innrømme hva de kan, går det mer og mer over i gamle spice girls-, westlife- og britney-slagere. :Laugh:

Skrevet
Her går det mest i Postgirobygget og Jokke & Valentinerne når det er allsang, men utpå kvelden når folk tør innrømme hva de kan, går det mer og mer over i gamle spice girls-, westlife- og britney-slagere. :Laugh:

Haha, det er det som skjer her også :icon_fun: En gang ble kvelden avsluttet med 'gulbruna øgon' av Vikingarna - da har man drikki litt...

Skrevet

Luxus Leverpostei er jo en sikker vinner (på sørvestlandet iallefall).. Sado, Tak over Feda, Telttur til Gyland, Jeg vil tjene penger på kroppen min (knis), osv. Så er det jo gamle puddel-schlagere som de fleste kan ganske godt..

Europe, Jon Bon Jovi, Alice Cooper..

- I just died in your arms tonight- WhiteSnakes.

Warriors of the World med.. hm? hva heter de igjen? Rammstein med Ich Will og Sonne. In the jungle (knis). Og selvsagt Trang Fødsel, Postgirobygget, DeLillos osv.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...