Gå til innhold
Hundesonen.no

Støttekontakt på sonen


Guest Gråtass

Recommended Posts

Det hørtes ut som en flott ide synes jeg! :o

Jeg personlig har gått ned ca 15 kg siden januar, og da har jeg bare vært mer aktiv og kutta ned på snop! Men jeg er med på å være med på å motivere hverandre! ;) Uansett hva det gjelder, så er det godt å være flere om det!

:shocked: Så flink du er da! Du kan hjelpe å motivere meg også, når bare lillesnupp er ute ;) Ingen slanking eller trening før den tid nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører dere skittelling i neste uke også? Blir ikke så mye trasking på meg denne uka... :o

Jeg har gått opp 5 kilo det siste året :shocked: , bare pga at turmengden har blitt redusert etter at Isak ble dårlig i beinet. Han kan gå en del nå, men det blir ikke like mye som før. Theo er fremdeles i fin form, men Isak vil ikke være hjemme alene når Theo går ut, så da blir det ikke til at jeg går med dem separat. Theo er fornøyd uansett hvor mye eller lite tur han får (verdens mest tilpasningsdyktige hund ;) ). Jeg tror jeg må begynne å låne andres hunder, så jeg holder meg i form. Kan jo ikke gå tur uten hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den øverste, fordi min erfaring tilsier at de uten lokk er for enkle å resette uten å gjøre det med vilje. Noe som er j***** frustrerende etter en laaaang dag på jobb med masse gåing.

Har prøvd litt forskjellige tidligere, men den der er den jeg var desidert mest fornøyd med. Helt til jeg klarte å ødelegge den. Det tar litt tid å lære hvordan man skal plassere den for å få full uttelling og stille inn skrittlengde og sånt, men ha litt tålmodighet så går det bra. :o

http://www.skritteller.no/0,1,Multifunksjo...SKT1105%5D.html den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Vi fortsetter så lenge motivasjonen er på topp, husk at belønningen ligger der framme :icon_fun:

Ridning er super trim for mage, rygg og lår/rumpe, så ingen grunn til å ikke gjenoppta den sysselen der.

Lykke til alle sammen, gøy at så mange vil henge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...