Gå til innhold
Hundesonen.no

Støttekontakt på sonen


Guest Gråtass

Recommended Posts

Guest Gråtass

Altså jeg trenger, føler jeg selv, seriøst og komme i bedre form slik at jeg kan føle meg nogenlunde vel i bikini. Det som er så vanskelig er at jeg er så innmari glad i godteri og da spesielt sjokolade... :o Så tenkte jeg at det kan jo hende noen andre her på sonen kunne tenke seg og også komme seg litt mer ut enn bare på hundetrening. Eller kunne tenke seg å slutte å røyke, slutte å drikke brus eller annet man vil gjøre for å føle seg litt bedre med seg selv.

Så kunne man foreksempel heller ha skrevet ett sonen innlegg slik at man "glemmer " sjokolade eller røyk suget. Er dere med?

Jeg har feks en skrittteller som så mange andre, vi kunne kanskje hatt en utfordring om hvem som gikk flest skritt i løpet av en uke, en mnd e.l. Da blir det litt mer press enn å holde på alene også blir det ikke så alvorlig som vektvokterklubbene...

Andre ideer?

Noen som kunne tenke seg å henge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en flott ide synes jeg! :o

Jeg personlig har gått ned ca 15 kg siden januar, og da har jeg bare vært mer aktiv og kutta ned på snop! Men jeg er med på å være med på å motivere hverandre! ;) Uansett hva det gjelder, så er det godt å være flere om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Det hørtes ut som en flott ide synes jeg! ;)

Jeg personlig har gått ned ca 15 kg siden januar, og da har jeg bare vært mer aktiv og kutta ned på snop! Men jeg er med på å være med på å motivere hverandre! ;) Uansett hva det gjelder, så er det godt å være flere om det!

Bare sånn litt misunnelig :o

Jeg er også med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En glimrende idè !!

Jeg har forsøkt å starte prosjekt "romsligere bukser", og har hatt to innfallsvinkler: den ene er definitivt mer jobbig enn den andre, den andre er definitivt dyrest... *flir*... Jeg har foreløpig endt opp med den siste løsningen: kjøpte nye bukser *kremt*.

Forøvrig kan jeg absolutt anbefale et akutt angrep av skikkelig omgangssyke, det gir en skikkelig bra kick-start på prosjektet... :o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på å telle skritt, men da må vi være ærlige, ellers blir det ikke noe gøy! (Det er heller ikke noe poeng å lyge for seg selv...) Nå kan forresten folk endelig vise hvor langt de går tur med bisken ;)

Mitt mål er å få fart på treningen igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Forøvrig kan jeg absolutt anbefale et akutt angrep av skikkelig omgangssyke, det gir en skikkelig bra kick-start på prosjektet... :o.

Det er juks! <_<

(Selvom jeg anbefaler det selv :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Så bra! Da utfordrer jeg samtlig her : Flest skritt innen neste Mandag: Starter nå.

Jeg har allerede vært på ridetur i dag 12 km. Blir ingen skritt av det, men jammen er det fin trening for å få buksene til å passe igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Så bra! Da utfordrer jeg samtlig her : Flest skritt innen neste Mandag: Starter nå.

Jeg har allerede vært på ridetur i dag 12 km. Blir ingen skritt av det, men jammen er det fin trening for å få buksene til å passe igjen!

Hjalp ikke for meg.. Etter 8-9 år på hesteryggen ahr jeg masse, masse muskler i legger, lår og rumpa... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Hjalp ikke for meg.. Etter 8-9 år på hesteryggen ahr jeg masse, masse muskler i legger, lår og rumpa... <_<

Etter 25 år på hesteryggen har jeg også muskler, men heller det enn dissende fett. Det er forøvrig for trening av magen og ryggen min sin del at jeg rir (bortsett fra at hesten også er litt mer enn kledelig lubben og trenger det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Etter 25 år på hesteryggen har jeg også muskler, men heller det enn dissende fett. Det er forøvrig for trening av magen og ryggen min sin del at jeg rir (bortsett fra at hesten også er litt mer enn kledelig lubben og trenger det)

Joda, heller muskler enn dissende fett, men jeg har fått kraftige musker.. <_<

Men ja, hest er en fin måte å trimme på :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med skrittelletråd :o Jeg husket å ta på skrittelleren i morges, og har gått med skritteller i hele dag. Tok til og med bussen i stedet for å kjøre til skolen i dag, slik at jeg skulle få flere skritt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...