Jump to content
Hundesonen.no

Dataprogram til å legge inn musikk til bilder

Turnip

Recommended Posts

Hei, kanskje litt dårlig formulert overskrift.

Men det jeg lurer på er om dere vet om noen dataprorgammer som du kan legge musikk til bilder, og videoer? Sånn at bildene vises kanskje 1 sekund hver mens du kan legge til musikk. Noen som skjønner?

Vet at man kan bruke Pinnacle Studio, men det koster mellom 7000 til 13000, og syns det var en smule drøyt, tenkte kanskje på noen gratis programmer jeg kunne ha lastet ned :)

Har du en nyere utgave av Windows, har du garantert også Windows Movie Maker inne på PCen din et eller annet sted, det er bare å søke det opp. Fungerer fint til å legge på musikk på en serie med bilder. Trenger du hjelp er det bare å si ifra.

Hmm... Har windows XP, så vet ikke om den er den nyeste? Går det evt ann å laste det ned? Gratis :)

Hadde den på dataen :D

Har lagt inn endel bilder, men den vil ikke vise bilder og spille musikken samtidig... Hvordan gjør jeg det??

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Du må "dra" ned musikken ned i dreieboken for å få frem musikken.

Jeg pleier å sette til musikken først også setter jeg til bilder og filmer etter det.

Det står ganske bra forklart dersom du leser på tips linjen :)

Ok, har prøvd det, men da spiller de hele sangen først, og så viser de bildene jeg har lagt til... Vil at musikken skal spilles samtidig som bildene blir vist :P

Har klart å lage en video med musikk nå, tenkte dere kanskje ville se, men jeg er så grønn på data at jeg ikke klarer å legge til filmen her :hmm::hmm:

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...