Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid


Recommended Posts

Tulla har løpetid, og det virker som om hun er "sliten", daff, trøtt... Tar det veldig på kreftene å ha løpetid, og trenger de mer kalorier av den grunn? (Eller er det bare den matglade hunden min som prøver å psyke meg ut? <_< ) Til nå har hun fått normal mengde, og jeg har ikke hørt noe om at de trenger mer, bare lurer egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla har løpetid, og det virker som om hun er "sliten", daff, trøtt... Tar det veldig på kreftene å ha løpetid, og trenger de mer kalorier av den grunn? (Eller er det bare den matglade hunden min som prøver å psyke meg ut? <_< ) Til nå har hun fått normal mengde, og jeg har ikke hørt noe om at de trenger mer, bare lurer egentlig..

Fibi er også ganske snål under løpetiden. Vi har igrunnen lagt trening litt på hylla nå, fordi hun plutselig reiser seg og snuser, eller blir liggende når hun skulle ha reiset seg. Lurer på om hun er litt sånn midlertidig døv, eller noe :D . Det mad kaloriene er ingen fare her. Turfølge vårt i dag (sonetreff, se andre tråder!), vil kanskje (på en svært skånsom og hensynsfull måte) antyde at bikkja mi er noe feit! Det har nok mer med godbiter enn løpetid å gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig at de blir litt humørsyke under løpetid, det gjør forsåvidt jeg også :rolleyes: Jeg har aldri gitt dem noe ekstra av den grunn nei.. (til meg selv er en annen sak, hihi)

Hihi.. kanskje jeg burde gi henne en sjokolade..? :)

Fibi er også ganske snål under løpetiden. Vi har igrunnen lagt trening litt på hylla nå, fordi hun plutselig reiser seg og snuser, eller blir liggende når hun skulle ha reiset seg. Lurer på om hun er litt sånn midlertidig døv, eller noe :) . Det mad kaloriene er ingen fare her. Turfølge vårt i dag (sonetreff, se andre tråder!), vil kanskje (på en svært skånsom og hensynsfull måte) antyde at bikkja mi er noe feit! Det har nok mer med godbiter enn løpetid å gjøre! :D

Hehe, har en hund som også legger lett på seg, men akkurat nå har jeg fått henne i "passende størrelse", så jeg har ikke tenkt å gi henne mer mat. Spørsmålet var vel om du "trengte" mer, kanskje løpetid er slankende, fordi det er så energikrevende? I så fall skal jeg aldri finne på å utsette noe løpetid.. lol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...