Guest Just me!! Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Noen som ville være så snill å mixe sammen et sommerbilde til hjemmesiden vår? Et av dette bildet: http://i20.photobucket.com/albums/b207/Mar...r/Dyra/17-7.jpg Og et av dette: http://i20.photobucket.com/albums/b207/Mar...r/Dyra/17-9.jpg På forhånd takk, og gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Hm, værsåsnill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 1. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2007 Ummmm... Jeg kan alltids gjøre et slags forsøk... Men jeg er HELT fersk (lastet ned i dag)... Vil du ha to bilder eller at de to skulle slås sammen? Ble litt forvirra her Noe det skal stå/ikke stå? Vil du ha tekst? Noen andre preferanser? Lover ingenting, men jeg trenger treningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2007 Jeg vil prøve, men lover ingenting Emma sender over en sleik til Archie btw. Søtingen. EDIT: Hva er adressen til hjemmesiden deres btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 Oi, jeg så ikke dette. Kan egentlig bare gjøre hva dere vil med bildene, jeg bare fant frem de to fineste. Kan vel egentlig bare stå god sommer. Men forventer ingenting altså, det hadde bare vært kjempehyggelig. www.amigoboy.bravehost.com er hjemmesiden vår nå. Archie nusser tilbake til Emma-snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 Lagde et enkelt og raskt et, bare si ifra vist jeg skal lage flere.. Jeg gjør det gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 30. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2007 Det var kjempefint, jeg brukte det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Låner tråden litt jeg.. Kan noen sette disse sommerfuglene på denne bakgrunnen med poter på?! http://img50.imageshack.us/img50/8543/godsommersk0.png Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Tenkte du å ha med teksten også? Vet ikke helt om jeg forstod deg riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Tenkte du å ha med teksten også? Vet ikke helt om jeg forstod deg riktig? Kan skrive på tekst etterpå, så må ikke ta m det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Ååå, disse trege (*kremt* nesten ikke fungerende) varslingene begynner å irritere meg nå... Men, OK... Sommerfuglene er jo større enn bakgrunnsbildet... Skal jeg gjøre sommerfuglene mindre, eller "potebildet" større? (If that made sense? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Ååå, disse trege (*kremt* nesten ikke fungerende) varslingene begynner å irritere meg nå... Men, OK... Sommerfuglene er jo større enn bakgrunnsbildet... Skal jeg gjøre sommerfuglene mindre, eller "potebildet" større? (If that made sense? ) Gjør hva du vil du Så lenge det ser greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Var det sånn omtrent, du tenkte? Hvis ikke kan jeg gjøre om på den, bare si hva som evt. skal være annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Får du lagt den så den ikke blir så strekt!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Var det sånn du mente? Eller at potebildet skal være mindre strekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Får du til å potebildet også er mindre strekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 I'll do what I can Skal vi se her... Nå har jeg laget to nye; et hvor sommerfuglene er like store som på det jeg lagde sist, og et hvor sommerfuglene er litt mindre, og kanskje passer litt bedre Her: Og her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Tuusen takk Miriam! Du er en engel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Ble det riktig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Ble det riktig nå? Yess! Spank you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 banana Whohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar