Ingvild Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Er det noen som tilfeldigvis sitter på "hvordan-få-bunaden-til-å-sitte-litt-bedre-i-siste-liten"-tips? Drakten min har krympa noen få millimeter siden i fjor. Den er fremdeles brukbar, men jeg hadde ikke sagt nei til at den hadde sittet bittelitt bedre. Og joda, jeg kan sy den ut fem millimeter, men det gidder jeg ikke å begynne med nå.
Wanderlust Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Hold inn magen (ser ut som det blir hva jeg må gjøre) Haha. Hvorfor titter man aldri på bunaden før i siste liten
ellish Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Nå burde jo jeg komme med noen skikkelige gode tips da siden mamma er bunad ekspert og bunad syerske på heltid. En ting mamma alltid har lært meg er at du skal "kjenne" at bunaden er på. Slik at det er deilig å ta den av igjen! For spør mamma når hun kommer opp om hun har noen bedre tips!
vipsen Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Jeg prøvde min i dag etter en bedre middag *flir* og da satt den ok. Satser på at den passer supert før frokost i morgen
Ingvild Skrevet 16. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Jeg prøvde min i dag etter en bedre middag *flir* og da satt den ok. Satser på at den passer supert før frokost i morgen Ja, jeg får gå for å hoppe over frokost framfor kronesis i alle fall, hihi. Selv om 17. mai betyr nesten ingenting for meg, er det jo veldig viktig å spise (minst) en kronesis i løpet av dagen.
HHC Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Rett og slett dropp litt mat til det nærmer seg den skal av Spis frokosten litt før den skal på så du ikke er stappa når den kommer på!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar