Baby Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Skrevet 15. Mai 2007 Akvariet mitt har vært litt ute å kjøre, men NÅ, endelig ser alle verdier gode ut igjen. I dag har jeg også kjøpt noen nye bunnfisker... Her er karet mitt: En sjokolademalle jeg kjøpte i dag: En banjomalle jeg kjøpte i dag: Og to hesteneser jeg kjøpte i dag. Er litt lite planter i karet nå da. Men det skal jeg ordne iløpet av de nermeste dagene. Ellers har jeg 4 korallplatyer, 2 grønne tigerbarber, en sølvhai, og en fisk til som er i slekt med sølvhaien, vet ikke hva den heter, samt en sverddrage (skal kjøpe fler sverddrager)... Også har jeg endel tigersnegler, sebrasnegler, sandsnegler og blå eplesnegler (samt to rosa.... )
Baby Skrevet 16. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Kjøpt noen små bunnplanter og en kokosnøtt med noe javamoselignende greier på i dag. stilig ble det syns jeg.
Baby Skrevet 16. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 74 liter. Skal kvitte meg med sølvhaien da. Jeg arvet den og den andre sølvhailignende fisken fra noen som har suttet, men fant jo nå ut at de blir veldig store så ei venninne skal ta over de.
MegaMarie Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Skrevet 19. Mai 2007 Så fint det var! Vil ha bilder nå som du har fått nye planter!
Baby Skrevet 20. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 Kan legge inn i morgen, skal kjøpe enda fler planter da.
Baby Skrevet 4. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2007 Akvariet mitt har vært uten lys i hele TO MND!! Lysrøret jeg hadde i fallt i gulvet og knuste så jeg visste ikke hvilken str jeg måtte ha.. Har kjøpt og byttet ørten ganger uten å finne noe som passet, men her om dagen fant jeg endelig så nå er det endelig lys i karet mitt igjen. Sjokolademallen min er sporløst forsvunnet siden sist da.. Merkelig. Men i dag har jeg kjøpt to nye, pluss 10 neontetra og 3 reker. Og 5 nye planter da. Plantene jeg hadde så ikke så grønne og friske ut etter å ha levd to mnd i mørketid.
vipsen Skrevet 5. August 2007 Rapporter Skrevet 5. August 2007 Pass på gode vannbytter og testing for nitrit!
Marianne Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Så fint Er det platyer det andre du ahr eller?
Baby Skrevet 10. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2007 Takk takk. Jepp, det er platyer. Har 3 vanlige og 2 korall.
Baby Skrevet 11. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2007 Nei, jeg har bare jenter. forresten, Neontetra, er de levendefødende eller eggleggere? For enten må de være deformerte ellers er nesten hele gjengen gravide.
vipsen Skrevet 11. August 2007 Rapporter Skrevet 11. August 2007 De legger egg. Man skal ha spesielle forhold i karet for å få det til, de spiser alle egg de finner. De har ikke spist platybebiser da? Evt veldig mye mat?
Baby Skrevet 11. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2007 Platybeisser er det nok ikke ettersom det bare er jenter i karet, men jo det KAN nok være mye mat. Har en misstanke om at jenta mi har foret fisker i dag nemlig... *gjemme bort foret* OT: veldig fin avartar du har fått Vipsen.
Cavalier&Collie Skrevet 13. August 2007 Rapporter Skrevet 13. August 2007 Utrolig flott akvarium du har! Så klart of med flotte planter! Mitt var vel mer av det enkle(ste) slaget
Baby Skrevet 13. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2007 Platybeisser er det nok ikke ettersom det bare er jenter i karet, men jo det KAN nok være mye mat. Har en misstanke om at jenta mi har foret fisker i dag nemlig... *gjemme bort foret* OT: veldig fin avartar du har fått Vipsen. Det var nok maten, nå ser de normale ut igjen.
GunhildM Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Kjempe fint akvarie Det ser så tropiskt ut på en måte. Du er veldig flink til å "innrede" hos de fine fiskene dine ^_^
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar