Gå til innhold
Hundesonen.no

17.mai

Marthe

Recommended Posts

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Samme her, jeg skal SOVE!

Ble ikke mye soving på meg..

Sto opp halv 1, ble henta av russebilen vår kvart over 1, kjørte litt rundt og delte ut russekort og møtte kjentfolk før togene begynte i 2 tia. Så kjørte vi en runde i toget med russebilen(på taket selvsagt :)) før vi dro på monte rosa å spiste :) Så kjørte vi litt mer før vi dro hjem. Gikk en liten tur med hundene før jeg tok de med meg til en kamerat for å melde på til ei utstilling. Så gikk vi en liten tur til før jeg dro hjem igjenn. Og siden har jeg sittet her.. :D Har ikke hatt internett på noen dager, så har sjekket litt oppdateringer og div.

Det blir tidlig kveld på meg i dag ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør litt forskjellig hvert år. Av og til drar vi til byn og av til går vi ned på skolen.

I dag drog vi til byn klokken halv 11 og så på toget fra losjen eller hva det heter.

Så klokken 1 gikk vi på et hotell sammen med familien og spiste buffe og der var jeg sammen med min lille kusine som barne passer :) Så drog vi hjem og spiste snop og så på tv også var jeg på tur med hundene og var ute å disset på en sleng disse på saue gården ved siden av oss, hehe. Kjedet meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...