Guest Just me!! Skrevet 12. Mai 2007 Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Det blir rett og slett en liten Archie! Han er ikke helt god, han lillegutten min
softis Skrevet 12. Mai 2007 Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Aww Vanilla er mobbeoffer på hundetreffene våres fordi hun ser ut som en sau visst <_<
Guest Just me!! Skrevet 12. Mai 2007 Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Aww Vanilla er mobbeoffer på hundetreffene våres fordi hun ser ut som en sau visst <_< Hihi, vi får vel litt sympati på Merket da Se på hu her, nabobikkja. Am. pelset, men nedklippet. http://i20.photobucket.com/albums/b207/Mar...flotttur025.jpg
Symra&Pippin Skrevet 12. Mai 2007 Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Jeg synes nabobikkja var fin! Mange wheatenterriere med amerikansk pels ser tjukke ut. Hvis man ikke er en racer med effileringssaksa er det bedre å klippe dem temmelig kort, synes jeg (hvis man ikke skal stille ut, selvfølgelig). De kan beholde wheatenpreget selv om pelsen er temmelig kort.
Guest Just me!! Skrevet 12. Mai 2007 Rapporter Skrevet 12. Mai 2007 Hun er fin ja, litt ufin da. Kjefter og smeller myee, hehe. Men det gjør jo Archie og da. Skulle ønske jeg kunne se henne fullpelset en gang, hun er alltid kortklipt. Eierne orker ikke pelsen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar