Martine Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Syns det er så gøy å lære hunder triks, men har ikke så god fantasi. Så er det noen som har noen bra triks? Collien er snart 9 år, og kan ikke så mye...Sitt, dekk, opp, stå, dekk helt ned (hodet helt nedi bakken) og ha godbit på snuten og snappe den, om noen skjønner... Cockeren kan sitt, dekk, sitte bamse, rull rundt, gi labb og spill dø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=24449 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Jeg har nettopp lært min å bukke! Jeg bare sier "Hva gjør vi når Kongen kommer på besøk?" Også bukker hun! Jeg klikket når hun strakk seg om morgenen, og etterhvert skjønte hun poenget! Hun kan også hoppe på kommando. Da hopper hun slik at alle ben er i luften! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Så gøy! Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar