Gå til innhold
Hundesonen.no

Animal planet

janne&kenny

Recommended Posts

Nå har vi fått Lyse.. Jeg ser ikke så mye på tv, men ser jeg på tv, ser jeg på animal planet, tv 2 eller tv norge..

Det er så spennende på Animal Police, men der er så mye reklame, så ser vi jo det samme om igjen og om igjen... kjedelig.. Andre som ser på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke mye på tv, men ser jeg på er det alltid animal planet, discovery channel eller national geografic. Syns egentlig ikke dyrepolitiet og lignende serier er så morsomt må jeg innrømme. Det jeg liker å se er dyre og natur dokumentarer, det er vel det eneste jeg ser på også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke mye på tv, men ser jeg på er det alltid animal planet, discovery channel eller national geografic. Syns egentlig ikke dyrepolitiet og lignende serier er så morsomt må jeg innrømme. Det jeg liker å se er dyre og natur dokumentarer, det er vel det eneste jeg ser på også :)

Jeg synest ikke det er litt morsomt en gang, men jeg synest det er spennende å se når hunder blir friske og får nye hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender. Hvis det ikke er noe annet bra på tv ser jeg ofte på dyrepolitiet... Synes Animal Planet var mye bedre før da det var sånne veterinær serier som f.eks veterinærer i praksis med Trude Mostue. Det var artig å følge med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mye på Animal Planet. Spesielt på Animal Police programmene. Det er så moro å se at det faktisk finnes folk i verden som gjør en så utrolig flott innsats for dyrs ve og vel. Det skjærer i hjertet å se noen av de dyrene de redder, men det at de aller fleste blir reddet og kommer til nye, gode hjem er flott å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...