arjapia Skrevet 2. August 2005 Rapporter Share Skrevet 2. August 2005 Noen som har jack russel her? bare lurer for det har jeg post bilde av jack russeln din her da? skal sende bilde jeg også , men vet ikke hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 2. August 2005 Rapporter Share Skrevet 2. August 2005 Flere bilder/info på http://billythekid.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arjapia Skrevet 3. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 så søøt det skal komme bilde av min jrt også :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arjapia Skrevet 3. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 men hvordan sender jeg ut bilde? :? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Legg ut bilde på nettet og skriv bak linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Går ner på Brukerenes bilder og se forklaringen IW har skrevet om photobucket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arjapia Skrevet 3. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 har postet de litt overalt... men her er bilder av min jrt!på 8uker : =) milo slapper av litt hva jør mamma nå a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 smelt!! så nydelig han er!! Ble det Milo ja? Navnet hans mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Han var skikkelig søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Han er nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Så søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Nusselig liten sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Bare jeg som får flashback til sånn som brukernes bilder var før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Bare jeg som får flashback til sånn som brukernes bilder var før? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 3. August 2005 Rapporter Share Skrevet 3. August 2005 Hehe... du sier noe, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arjapia Skrevet 4. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2005 ja det ble milo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar