Gå til innhold
Hundesonen.no

Miro - whippet 9 uker

mara

Recommended Posts

Gratulerer! Kjempefin, er han - minner litt om min Gullet i farger og tegninger.

Fortell mer! Hvor kommer han fra, hvem er foreldrene... Nysgjerrig nå!

Ja, jeg ser de har liknende tegninger. Han er fra kennel Signwills i Sverige. Etter Adagio My Culture og Shahnadir Ferrovia :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser de har liknende tegninger. Han er fra kennel Signwills i Sverige. Etter Adagio My Culture og Shahnadir Ferrovia :icon_fun:

Dere er jo forsidestjerner på hjemmesiden deres, jo! Ordentlig fin, er han. Gullet og Miro har samme morfar (Accent's Little Limerick), og flere andre felles hunder i stamtavla (bl.a. er Carry On Pastrami Gullets pappa), så det er vel ikke rart om de er litt like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo forsidestjerner på hjemmesiden deres, jo! Ordentlig fin, er han. Gullet og Miro har samme morfar (Accent's Little Limerick), og flere andre felles hunder i stamtavla (bl.a. er Carry On Pastrami Gullets pappa), så det er vel ikke rart om de er litt like?

Kremt..ja vi er visst det. :) Så morsomt at de har noen felles aner. Hvor kommer Gullet fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! Ja, her går alt fint, han er en herlig liten kar. Eneste problemet er hjemme-alene-treningen. Han takler dårlig å bli "forlatt", selv for korte minutter. *trene trene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Miro vokser og vokser..har nå nådd 13 uker :shocked: (Men hvordan redigerer man overskriften?)

Jeg legger ved noen nye bilder: vi trener STÅ for kommende valpeshow, Miro i parken og på det stedet han koser seg mest:varmekablene på badet :P

post-1784-1180286154_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...