Nirm Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Hvor kan man få bytta glidelås på en vest (gappay)? Og hvor dyrt er det? Har ingen så fingernemme venner, at de klarer slike ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terrier Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Hos enhver skredder, og i enkelte klesbutikker. De billigste er de utenlanske butikkene du finner i Oslo, da koster det ca 100 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Takker. Da er det billigere enn ny vest da. Må jeg kjøpe ny glidelås, eller har de slikt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terrier Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Takker. Da er det billigere enn ny vest da. Må jeg kjøpe ny glidelås, eller har de slikt selv? Det har de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Noen skomakere gjør det også relativt billig, har du ikke tilgang til det, så gå i en sybutikk og se på de med store blanke dådyrøyne, så ordner det seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Terrier, har du noen konkrete tips om innvandrerbutikker som fikser glidelåser? Så jeg slipper å gå hele runden.. Gubben er fæl til å slite sund glidelådsene i treningstøyet sitt.. Og istedet for å kjøpe symaskin til meg så jeg kan fikse det så kjøper han seg nye treningsjakker... Har en halvfull svartsekk her med div munkejakker og slikt som trenger ny glidelås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terrier Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Terrier, har du noen konkrete tips om innvandrerbutikker som fikser glidelåser? Så jeg slipper å gå hele runden.. Gubben er fæl til å slite sund glidelådsene i treningstøyet sitt.. Og istedet for å kjøpe symaskin til meg så jeg kan fikse det så kjøper han seg nye treningsjakker... Har en halvfull svartsekk her med div munkejakker og slikt som trenger ny glidelås! Ja, på Majorstua rett over gata for Cafe M. Like ved Majorstukrysset. Vet ikke om de er de billigste, men det er der jeg har levert mine jakker. Ellers har du alle de utenlanske tøy-butikkene som ligger på Grønland og ved Storgata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Ok, tusen takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Ja, på Majorstua rett over gata for Cafe M. Like ved Majorstukrysset. Vet ikke om de er de billigste, men det er der jeg har levert mine jakker. Ellers har du alle de utenlanske tøy-butikkene som ligger på Grønland og ved Storgata. Bruker de lang tid på det? Om jeg evt kan levere vesten en dag jeg er i tigerstaden, og hente den dagen etter eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terrier Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Bruker de lang tid på det? Om jeg evt kan levere vesten en dag jeg er i tigerstaden, og hente den dagen etter eller no... Tja, si det. Hmm...det er en stund siden jeg brukte dem sist, men jeg vil nok tro at det lar seg gjøre på en dag eller to hvis du spør om det på forhånd. Kommer sikkert an på hvor mye de har å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Tja, si det. Hmm...det er en stund siden jeg brukte dem sist, men jeg vil nok tro at det lar seg gjøre på en dag eller to hvis du spør om det på forhånd. Kommer sikkert an på hvor mye de har å gjøre. Jeg får satse på dådyrøyne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar