Gå til innhold
Hundesonen.no

Sexleketøy?


Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jeg trur jeg dævver...........

*ler så tårene renner*

.....jeg har det med å se ting for meg jeg da og tenkte umiddelbart at stakkars Tjukken som bor med fire damer han ikke får røre kanskje kunne ha behov for ett sånt leketøy, men med dimmen det er på Tjukken så vil jo leketøyet bli som en statue i stua og det spørs om ikke selv jeg ville synes det var en smule pinlig å forklare mine gamle foreldre hva den rare sorte tingen borti hjørnet der er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du milde... ja, den er vel kanskje vaskbar også.

Ellers har flere småhundeiere med stoooor innlevelse fortalt om hvordan hunden deres hund har sin "egen pute".... som virkelig får gjennomgå. Jeg står bare og måper, særlig når den ene eierens teori er at hunden "får ut sine seksuelle frustrasjoner" på denne måten. Ehh....

Visstnok fjernes disse putene når besøk kommer :ahappy:

Og den "søte" versjonen av dette er jo tegneseriestripen Pels og poter i Aftenposten, der det i flere dager har vært snakk om "søte lille sokk" som både pus og hund "koser" seg med... det ser uskyldig ut, men vi vet nok nå hva de EGENTLIG holder på med ja - men det er bare sensurert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur jeg dævver...........

*ler så tårene renner*

.....jeg har det med å se ting for meg jeg da og tenkte umiddelbart at stakkars Tjukken som bor med fire damer han ikke får røre kanskje kunne ha behov for ett sånt leketøy, men med dimmen det er på Tjukken så vil jo leketøyet bli som en statue i stua og det spørs om ikke selv jeg ville synes det var en smule pinlig å forklare mine gamle foreldre hva den rare sorte tingen borti hjørnet der er..

Det blir litt mer festlig om han tar den i bruk mens de er der. :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...