Benedicte Skrevet 30. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2005 Hehe, i august skal jeg på dobbeltstevne... Har meldt meg på i LP begge dagene, og var dum nok til å melde meg på agility den ene dagen også :oops: (ok da, så gjorde jeg det med vitende vilje ) Kom gjerne med noen trøstende ord om at jeg IKKE gjorde noe dumt nå! :oops: Bare skrev agility fort slik at jeg ikke skulle angre og trekke meg Blir jo debuten vår... Huff og huff... Men jeg hadde et spm da, hva og LP'en og agilityen kræsjer?! Får jeg lov til å gå sist i en av klassene da? "venter" de på meg liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 30. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2005 hihi Tror nok de venter.. Men blir ikke Cita veldig sliten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2005 Det er bare å møte opp tidlig og si i fra i sekreteriatet så odner de det på en eller annen måte! Det er jo flere som går ag og lp da.. Men hvorfor lp begge dager? Tror du ikke det holder m en konk pr dag? Med tanke på hvor sltiene dere blir... Uanz masse lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Hehehehehehehe du må ha lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 31. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Hehe, nei, Cita kunne ha gått lydighet hver eneste dag i flere år uten å bli sliten Og samme med agility.. Hun tar seg fort opp igjen! Eneste hun blir sliten av er varme.. Da sliter jeg, for å si det mildt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 tror det kommer til å gå kjempe bra de pleier å vente på de andre deltagerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 8. August 2005 Rapporter Share Skrevet 8. August 2005 tror dt kommer til og gå kjempe bra jeg:D lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar