Monab88 Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Noen som vet hvorfor NKK ikke har oppdatert dogweb med resultater siden Hamar i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 De har ikke lagt inn resultatene fra mentaltestene vi tok i mai i fjor, dette begrunner de med at de har hatt så mye å gjøre med det nye systemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Jeg følger ikke med på dette da, men det er dårlig at de ikke klare å oppdatere nettsidene sine når de er en så stor (og viktig) klubb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Kan også ha noe med at arrangøren ikke har sendt inn resultatene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Men isåfall så burde iallefall NKK's egene utstillinger blitt lagt inn. NKK Bø var jo får 2 mnd. siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Har ikke oppdaterte resultater siden November (Kongsberg) vi heller.. Dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Men isåfall så burde iallefall NKK's egene utstillinger blitt lagt inn. NKK Bø var jo får 2 mnd. siden. Åja.. Selvfølgelig. Visste bare ikke at det var snakk om en NKK utstilling jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 I februar var jeg inne og skulle sjekke HD/AA resultatene til Varja, og fant dem under oppdateringer - ikke inne på hennes sider. Da synes jo jeg det er rart at de har det under oppdateringer i det hele tatt når det ikke er oppdatert.. Så skulle jeg inn og kikke om de var kommet inn på hennes sider nå, det var de ikke. Etterpå trykket jeg meg inn på oppdateringer igjen, og søkte på vorsteher og lette igjennom oppdateringene fra den tiden hennes resultater ble lest av. Og nå er de borte derfra også?? Enig med den som sa at en såpass stor organisasjon bør holde hodet over vannet selv om de legger om et datasystem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar