Gå til innhold
Hundesonen.no

Din mening!


Syns du at de har alt du vil kjøpe i dyrebutikkene?  

37 stemmer

  1. 1.

    • Ja, nesten alt
      13
    • Nei, kun halvparten av alt jeg vil kjøpe selger de i dyrebutikker!
      21
    • Nei, må alltid bestille på nettet
      3


Recommended Posts

Skrevet

Om du holder til like ved Oslo, så skulle det ikke være noe problem å få fatt i noe der nede ?

Hør i dyrebutikken din om de tar inn varer fra FEBO NORGE AS

-denne leverandøren har agility hinder!

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Febo.. HIHI.. det var de første som begynte med sånne fancy graverte navnskilt til hunder, i alle mulige fasonger og farger. tror de selger maskinen som lager disse også!

Om du holder til like ved Oslo, så skulle det ikke være noe problem å få fatt i noe der nede ?

Hør i dyrebutikken din om de tar inn varer fra FEBO NORGE AS

-denne leverandøren har agility hinder!

Skrevet

Takk for tips!! =D>

De pleier å være raske til å hente bestillingskataloger når det gjelder andre varer. Har ikke falt meg inn å spørre om det egentlig.. :roll: #-o

Skrevet
Febo.. HIHI.. det var de første som begynte med sånne fancy graverte navnskilt til hunder, i alle mulige fasonger og farger. tror de selger maskinen som lager disse også!

De navneskilta er KULE!! :):)

Jeg har et til Odin...-et blått stort hundeben..-og nå som det har kommet lilla merker og, må vi jo ha det og..! ;)

Nevnte jeg at vi har sånn maskin på jobb...? :roll: hihih

Skrevet

De navneskilta er KULE!! :);)

Jeg har et til Odin...-et blått stort hundeben..-og nå som det har kommet lilla merker og, må vi jo ha det og..! ;)

Nevnte jeg at vi har sånn maskin på jobb...? :roll: hihih

Hihi, Cita har et rosa hjerte :)

Skrevet

Ååå heldiggris.. Jeg tok meg aldri til innkjøp av en sånn maskin, selvom det på sikt hadde vært mye billigere. :) Kanskje jeg kan bestille av deg? Har sånt bein til henne i sølv, men vil jo ha et rødt hjerte også.. ;)

De navneskilta er KULE!! :);)

Jeg har et til Odin...-et blått stort hundeben..-og nå som det har kommet lilla merker og, må vi jo ha det og..! :P

Nevnte jeg at vi har sånn maskin på jobb...? :roll: hihih

Skrevet
Ååå heldiggris.. Jeg tok meg aldri til innkjøp av en sånn maskin, selvom det på sikt hadde vært mye billigere. :) Kanskje jeg kan bestille av deg? Har sånt bein til henne i sølv, men vil jo ha et rødt hjerte også..

Kan sendes i postoppkrav, det da ? hehe

Skulle ikke være no stort problem..

  • 4 weeks later...
Skrevet

hmm mulig denne er ute på dato men la gå. Min erfaring fra dyrebutikker er at de har mye dil å dal, men ikke altid så mye praktisk. Nå holder jeg meg til hund, for noe annet har ikke jeg peil på da :wink: De har foresksempel hundre forskjellige farger å mønstre på leiebånd, men veldig få forskjellige lengder. Noen pyntehalsbånd å no leker, i alle fall i dem rundt hær. Har de noen trekkseler å kløv så er det ikke mange å velge mellom. Alle jeg har vert innom har en sånn standard snørrekjøreline... SOM ALDELES IKKE FUNKER! Mere trekkutstyr, pulke med hundedrag kunne de selt. De "plast" jaktdekkene fra kennel som de fleste har er jo helt fryktelige jaktdekken synes nå jeg. Å de har den voma si, men hva med litt alternativ mat for krevende jaktturer som i tillegg er grei å ta med seg? Var innom å skulle kjøpe nakkeline til spannet vi hadde, å det hadde dem aldri hørt om (den linen som går fra halsbånet å til selve dragtaue). Det er jo forståelig at de ikke hadde hørt om akkurat det, men generelt sett mere brukshundutstyr. Hindere til hund foreksempel.Det mener nå jeg i alle fall :wink:

Men det skal også sies at jeg nok bor litt forlangt nord da hihi :)

Skrevet

Helt enig Hecky, butikkene burde hatt MYE mer brukshund utstyr, minst like mye av det som de har av dill-dall. Men problemet ligger hos leverandørene.. Det er nemlig få leverandører i Norden som leverer slikt utstyr, og de få som gjør det er som regel ikke godkjente som leverandører hos kjedene eller franchise-takerne. Derimot kan privat-eide butikker skaffe slikt, men da må de ofte importere selv, og det er dyrt. Dermed blir prisen på varen dyr også :/

Eneste butikken jeg har sett som har bringkobbel, sporseler, kløv og pulk er Krizoo Stokke, ligger mellom Tønsberg og Sandefjord på gamle E18. (Har jobbet der :))

Skrevet

Yeeeey^^ Holder til på E6 jeg da :)

Men ja, bruksutstyr er mangelvare hos de fleste dyrebutikker. Ikke det, kan jo være moro å se på alt dille å :wink:

Skrevet

Moro med litt dill dall også ja. Rosa halsbånd, leker og annet gøy :)

Yeeeey^^ Holder til på E6 jeg da :D

Men ja, bruksutstyr er mangelvare hos de fleste dyrebutikker. Ikke det, kan jo være moro å se på alt dille å :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...