Gå til innhold
Hundesonen.no

Til dere med sony ericsson!

ellish

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har så lyst på ny layout til mobilen min! Dvs sånn bakgrunn på menyen og slikt. Har lett på internet men finner ingenting.. Noen som vett hvor jeg kan få tak i dette?

Begynner å bli litt lei av det walkman motivet! :o

Guest Christine
Skrevet

Om du går på filer-motiv, så finner du et par å velge imellom.

Inne på den motivsiden der, finner du også en link hvor du kan laste ned flere :o

Skrevet

Jeg har vært der. Hadde tenkt å laste ned flere fra den linken også, men etter jeg skiftet telefonselskap så kan jeg ikke gå på nettet! :o Er det ingen nettsider hvor jeg kan laste dette ned?

Skrevet

gå på www.gjerrigknarken.no :o Så finner du noe som heter gratis - mobil. Der tror jeg du skal finne en link til en side med layouter, bakgrunnsbilder, spill, ringetoner som du kan laste ned gratis til Sony Ericsson

Skrevet

Har lagt merke til at de fleste sidene som driver med mobilstasj har sluttet å selge layouts faktisk. Vet ikke hvorfor.

Skrevet

også har de gått over til å betale i måneden for ringetoner og slikt..det er da jeg bruker opptaksfunksjon...gratis og 100% personlig...

Skrevet

Jeg har også lagt merke til at de har sluttet med layouts! :) Og på jamba så må man jo betale 15 kroner i måneden forever ellns?!

Skal gå inn på gjerrigknarken og se der! Takk skal du ha! :o

• 6 months later...
Skrevet

Spør venner om de har noen kule da vel, og så spør du om de kan sende noen til deg via bluetooth.

Jeg har akkurat fått kjempemange av en venn av meg (:

• 3 months later...
Skrevet

jeg advarer deg mot å bruke disse sidene som jamba og andre levrandører uten å lese vilkårene grundig. blant annent med jamba får du automatisk et abonoment på tjenstene deres uten at du selv velger det..

• 5 months later...
Guest LeenaM
Skrevet

enig med wheatentass, spør noen venner som har sony ericsson ; ) jeg har fått mange fra venner via bluetooth =)

Skrevet
jeg advarer deg mot å bruke disse sidene som jamba og andre levrandører uten å lese vilkårene grundig. blant annent med jamba får du automatisk et abonoment på tjenstene deres uten at du selv velger det..

Du får et abonoment der du kan laste ned 3 sanger/ringetoner hver måned. (du må betale 15/30kr hver måned.)

Alt du trenger å gjøre for ikke å betale neste måned er å sende en melding med "stopp" eller noe sånt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...