Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden min legger seg i blomsterbeddet


viking

Recommended Posts

Hvorfor i all verden legger hundene seg i blomsterbeddet? Hvet dette innlegget høres rimelig teit ut, men har noen opplevd det samme..?

Vi har litt grov pokkstein utenfor huset vårt samt masse plen og skog vegg i vegg, men hundene mine skal absolutt bare ligge i beddet. Vell å merke er ikke pokksteinene særlig gode å ligge på, men det er jo massevis av andre gode senger og bur og skog og plen og legge seg på. Det har aldri gjort dette tidligere, men i år ser det ut til å bli en ny trend. Jeg kommanderer dem ut av beddet gang på gang, men det varer jo bare 5 min. Jeg tenkte at nå er hundene mine blitt senile, hvertfall den eldste, men heldigvis er det visst ikke bare meg som har dette problemet. Har pratet med et par venninner og kjente, og de har det samme problemet i år, aldri hatt tidligerer, men i år.. Berner sennen tispa til hun ene hadde teppe rett ved siden av og alt tilrettelagt, men blomsterbeddet var bedre. Hadde det nå vært sol overalt utenom i beddet kunne jeg nok forstått dette litt, men det er ikke det. Det er like varmt eller kaldt overalt.

Noen som har noen svar på hvorfor de gjør dette..?? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel pga temperaturen på jorda er lavere enn grus og gress. Her legger hundene seg i den delen av oppkjørselen som er sand. Men mine vil gjerne tisse i mitt kommende blomsterbedd (alle nabokattene bruker det som dass...).

Men om du ikke vil ha hunden din i blomsterbeddet, så kan du jo sette opp et lite gjerde eller noe, så holder den seg vel unna? (Slike grønne gjerder fra Plantasjen eks...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt tanken på at det er svalere, men det jeg stusser mest på er hvorfor mi 12 år gamle tispe aldri har gjort det tidligere liksom. :rolleyes: Ser det ikke som noe problem i det hele tatt, bare lurte på om noen hadde opplevd det samme..:-) Blomster er jo ikke alt :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...