Papillon Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 Jeg skal stille ut Frøken imorgen. Har fått skikkelig dreisen på å stille henne opp, men er fortsatt et lite problem: Hun er så innmari treg når jeg går med henne i utstillingslenka. Hun bare lunter avgårde liksom.. Må legge til at hun bare er valp enda. Noen som vet hvordan jeg kan få opp farten hennes? Håper på raskt svar!
WheatenMali Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 hvis hun er gira på leker så kan du ta med en i ringen, vifte litt foran henne når dere løper? ellers så gjør kanskje godbiter susen?
Papillon Skrevet 14. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2007 Kan man ta med leker i ringen??
Line_ Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 Kan man ta med leker i ringen?? Jada, det kan man! Men det lønner seg å ta med en liten leke, og man burde ikke bruke den så mye at det er forstyrrende
Silje Skrevet 15. April 2007 Rapporter Skrevet 15. April 2007 Og for all del, ikke en leke med masse piping og lyder i slik at det ikke går utover noen andre ekvipasjer.
Jeampi Skrevet 16. April 2007 Rapporter Skrevet 16. April 2007 åååårh har stillt valp hvor det har stått hunder i ringen sammen med meg og *pipipipipipiiiiiip* ikke spesielt lett å få min egen hund til å være fokusert da nei *freees*
Line_ Skrevet 16. April 2007 Rapporter Skrevet 16. April 2007 Og for all del, ikke en leke med masse piping og lyder i slik at det ikke går utover noen andre ekvipasjer. Grr, ja, absolutt! Men leke for å fange oppmerksomhet synes jeg er greit. Men som sagt så må det ikke forstyrre andre deltakere.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar