Synne N Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Jeg har lyst å laste ned noen skikelig gode sommerlåter nå når sommeren begynner å nærme seg.. Gleder meg som en unge til å sitte på stranda, drikke og høre god musikk Har dere noen gode på lager er det bare å komme med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Have fun go mad- Lysholmer Light reklamen DeLillos og Postgirobygget Summer in the City-? Boys of summer- remixen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Here comes the sun - Beatles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 alt av jokke og valentinerne egentlig. Raga rockers - hun er fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Sommartider- Gyllende Tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 DJ Sammy - The boys of summer DJ Cammy - Celebrate the summer Replay Dance Mania Svenska Hits - Sommaren ar kort Gyldne Tider - Sommartider Postgirobygget - Idyll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Postgiro og Jokke og Valentinerne (Sola skinner ikke minst ) Vi sitter i sola på skolen hver dag nå, allerede begynt å få LITT farge Huhu! I tillegg; Det vakke min skyld (haha) I come from a land down under The Riddle - Nik Kershaw (nei ikke noe spess sommersang, men den var populær en sommer så har litt assosiasjoner til sommern med den) + alle standardene liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Åh! Likte denne tråden, sitter og laster ned musikk nå, får skikkelig sommerfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar