-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro. Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
-
Nå er jo ambull godt kjent for å være en notorisk kattedreper. Ikke så oppdatert denne oppdretteren tydeligvis😬
-
Det er mye spam for tiden, vi jobber med å løse problemet. Ikke klikk på noen lenker, og rapportere gjerne. Moderator og admin sletter og sperrer fortløpende.
-
Var det jeg var redd for...
-
Han har det godt i buret. Det står på et varmt underlag og han har myk madrass og tepper. Mer enn nok plass til å snu seg som han vil. Han har vannskål festet på ene burveggen og må han tisse, piper han så jeg går ut med han. Det er ikke bur som er et problem her. Han legger seg inn i det frivillig på dagtid også når han skal sove.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar