TineSimbaNana Skrevet 26. April 2007 Rapporter Skrevet 26. April 2007 Hvor mange blir vi nå da? se på forrige side
kittykatt Skrevet 26. April 2007 Rapporter Skrevet 26. April 2007 Jaja.. vi blir i allefall 7-8 bikjer da Tine =) ... får trent mye og kosa oss i sola..
Gabriella Skrevet 26. April 2007 Rapporter Skrevet 26. April 2007 er det meldt sol? kan jeg sitte på med deg på søndagen Cathrine?
kittykatt Skrevet 26. April 2007 Rapporter Skrevet 26. April 2007 er det meldt sol? kan jeg sitte på med deg på søndagen Cathrine? det skal nok gå bra =) hos deg ca 12:15
TineSimbaNana Skrevet 26. April 2007 Rapporter Skrevet 26. April 2007 Tine med Banditt og Mia er i belgia så hun kommer ikke. Men hva med, Cathrine med molin og mira? Eller Turbogutten?
goJJo Skrevet 27. April 2007 Rapporter Skrevet 27. April 2007 Tine med Banditt og Mia er i belgia så hun kommer ikke. Men hva med, Cathrine med molin og mira? Eller Turbogutten? Jeg veit egentlig ikke helt... Kommer an på hva jeg skal på lørdagen egentlig. Også gidder jeg ikke om det bare kommer to folk ellerno ;P hehe
TineSimbaNana Skrevet 27. April 2007 Rapporter Skrevet 27. April 2007 Ok, men det kommer flere enn to folk. Heidi, Grabriella, Meg, Cathrine og deg om du gidder kanskje flere å.. du kan jo dra med deg Linn?
Gabriella Skrevet 30. April 2007 Rapporter Skrevet 30. April 2007 Dårlig oppmåte synes je folkens hehe ..men men hyggelig var det på søndag i hværtfall
TineSimbaNana Skrevet 30. April 2007 Rapporter Skrevet 30. April 2007 Dårlig oppmøte ja.. mennemen.. vi hadde det koselig ja
Toller Skrevet 30. April 2007 Rapporter Skrevet 30. April 2007 Jaa.. Det har det med å være dårlig oppmøte Håper det blir noe av den 13.mai, for da kommer jeg
borderen Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Skrevet 1. Mai 2007 Husk at det er stevne i parken til lørdag!! Jeg skal gå LP. Noen andre som skal konkurere?
linniogamy Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Skrevet 1. Mai 2007 Husk at det er stevne i parken til lørdag! Jeg skal gå LP. Noen andre som skal konkurere? Jeg skal gå valpeshow med Nova
TineSimbaNana Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Skrevet 1. Mai 2007 Husk at det er stevne i parken til lørdag! Jeg skal gå LP. Noen andre som skal konkurere? Jeg kommer kanskje, når starter det?? kl?? jeg hadde egentlig tenkt til å melde meg på men så skulle jeg egentlig på kurs med Øystein Ødegaard da, men det ble utsatt fikk jeg vite for noen dager sia..
borderen Skrevet 2. Mai 2007 Rapporter Skrevet 2. Mai 2007 Tenker det begynner klokka 9. Har ikke fått PM'en ennå, men det starter vanligvis 9
Heidihj Skrevet 3. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Jeg og Elwira kommer for å se på Tine: hvis du kommer ned får å se kan jo jeg møte deg der å ta over Phoebe. Det er ikke sansynlig at jeg kommer på søndag forresten. Har tentamensuke til uka, og har myyyye å gjøre. Jea: Phoebe skal ha det fint uansett da, skal få lang tur før jeg begynner med den dumme matten.
TineSimbaNana Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Jeg og Elwira kommer for å se på Tine: hvis du kommer ned får å se kan jo jeg møte deg der å ta over Phoebe. Det er ikke sansynlig at jeg kommer på søndag forresten. Har tentamensuke til uka, og har myyyye å gjøre. Jea: Phoebe skal ha det fint uansett da, skal få lang tur før jeg begynner med den dumme matten. Men om jeg skal så kommer jeg ned i ni-tiden, men jeg må dra igjen kl. ellve - tolv.. og du er der vell før det?
borderen Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Elite starter 11.30, og jeg er sist ut (nr 19), så jeg kommer ca klokka 13!
TineSimbaNana Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Da får jeg ikke sett dere Jeg må dra kl. tolv :glare:
Gabriella Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 jeg kommer enten halv ti eller halv 11 tenke.. vill se valpe show i værtfall
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar