Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsgruppe

Heidihj

Recommended Posts

• Svar 194
  • Created
  • Siste svar
Jeg kan sikkert ta med hinder, men jeg kommer ikke før etter valpeshowet er ferdig... Det var oppmøte innen tolv, veit ikke helt når det begynner jeg

Så bra! :) Spiller ikke så stor rolle for meg når hinderet kommer. Vi er bare glade hvis noen dukker opp med ett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig i dag :icon_redface: Jeg tok 491 bilder for å være nøaktig :ahappy: Det var ikke få, blir alltid sånn.. Hehe

Jeg legger dem ut senere i dag :icon_confused:

forresten jeg og Jeanette (Toller) kommer ikke neste søndag. Så vet dere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med oppmøte folkens :lol: Men vi hadde det koselig likevel vi :ahappy:

Håper det fortsatt kommer folk fremover da :icon_confused: Vi kommer til å være tilstede ganske ofte, om jeg er sikker på at det er noen som kommer :P Kjedelig å reise helt fra Oslo hvis ingen er der, hehe.

Men håper som sagt vi greier å vedlikeholde dette "prosjektet" :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med oppmøte folkens :lol: Men vi hadde det koselig likevel vi :ahappy:

Håper det fortsatt kommer folk fremover da :icon_confused: Vi kommer til å være tilstede ganske ofte, om jeg er sikker på at det er noen som kommer :P Kjedelig å reise helt fra Oslo hvis ingen er der, hehe.

Men håper som sagt vi greier å vedlikeholde dette "prosjektet" :icon_redface:

kan regne med oss fremmover :rolleyes: Men tok jo så langt tid på valpeshowet i dag da... var ikke ferdig før 17...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan regne med oss fremmover :rolleyes: Men tok jo så langt tid på valpeshowet i dag da... var ikke ferdig før 17...

Skjønner :icon_confused:

Ja, det gjør jo ikke noe om noen ikke kommer av og til. Håper bare dette ikke fordunster bort :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...