jennajensen Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Fall Out Boy er et bra band som synger sanger veldig likt Panic! At the disco, Good Charlotte, My Chemical Romance og Greenday... De sangene jeg har hørt og liker best er "Saturday", "Dance, Dance" og "This Aint a scene, its an arms race" Også er jo han som spiller gitar, Pete Wentz, såå peen Noen som har hørt/hører på det, og veit om noen flere kule sanger?
Rottis jentå Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Jeg hører noe på de. De er knall bra, og ja Pete er veldig søt En sang jeg liker veldig godt er "Sugar we'r going down"
Benedicte Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Ja, men jeg liker det ikke noe godt. De hadde èn bra sang, men jeg har helt glemt hva den heter.... :ph34r:
Guest Just me!! Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Ja, likte dem da jeg så dem på One Tree Hill. Sangen This ain't a scene er best!
victoria_e Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Har hørt om de ja,men er ikke noe særlig fan.
ellish Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Jepp, jeg liker dem. Men føler de er litt my chemical romance "fans" De beste sangene av fall out boy må være; sugar, we are going down og sophmore slump or comeback of the year
Tore Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 http://www.last.fm/music/Fall+Out+Boy?q=Fall+Out+Boy Fall out boy - Dead on arrival - gratis, lovlig mp3 de selv har lagt ut til fri nedlasting! men ikke helt min type musikk heller...
Karris Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Som den One Tree Hill fansen jeg er(ja, jeg vet det er fjortis ), synes jeg Fall Out Boy er ganske tøffe. Synes det er gøy når Peyton dater Pete. Men uansett, jeg synes de har noen tøffe sanger, selv om det ikke er helt min type musikk.
ingrid_92 Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Jaa, de er bra! :icon_fun: Jeg liker også veldig godt "sugar we're going down", og "Dance, dance".
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar