Martine Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Hva er de dårligste sjekketriksene dere har hørt/vært borti? Er litt morsomt å høre!
HHC Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Foreldra dine må være flinke til å bake for du har så fine brød! (Ærlig talt.. Den egner seg kun under slike tråder som dette...)
ellish Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Alle de der "gjorde det vondt når du falt ned fra himmelen?" Liker dem ikke en plass! Må da gå an å finne på noe selv!
vipsen Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 "Har du sett skuddhull før?" Hehe he. He. He.
tuppetroll Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 "Har du sett skuddhull før?" Hehe he. He. He. Den skjønte jeg ikke..
vipsen Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Den skjønte jeg ikke.. Like greit, for det var ikke morsomt.
Nirm Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 "Har du sett skuddhull før?" Hehe he. He. He. Har du blitt sjekka opp med den replikken?
helenehelgesen Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 De her er dårlige: "Hvordan vil du ha dine egg - befruktet?" "Har du noe norsk/pakistansk i deg? Har du lyst på litt?" "Jeg kan gjøre armhevninger med tunga mi." "Klærne din ville tatt seg flott ut på soveromsgulvet mitt." Må bare ha med denne (Den er så søt ): "Jeg har mistet telefonnummeret mitt, kan jeg få ditt?" og "If I could rearrange the alphabet I'd put U and I together."
Nirm Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 If I could rearrange the alphabet I'd put U and I together." Her ser du hvor effektivt det sjekketrikset er.
Guest Just me!! Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 "Hvordan vil du ha dine egg - befruktet?" Haha!
Aya Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 "Hvis ikke du gidder å bli med meg hjem og ligge med meg i kveld skal jeg **** ikke snakke med deg igjen heller" Ja, kjære deg, DET gjorde susen. Akkurat sånn får du meg med hjem altså.. (nei, vi var ikke sammen).. Og, på danskebåten: "skal vi gå ut og leke Jack og Rose i Titanic?" Ehhe.. Joa.. Du er klar over at han dør til slutt, eller? Dessuten gamle, fulle menn med giftering på fingeren: "Du er den peeneste jeg har schett i kveld assa" Jo, tusen takk du.
Martine Skrevet 11. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2007 Er så mange dumme, altså. Noen er så dumme at de er til å le av!
Ulvinne Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Du er så søt at jeg kunne spise deg opp! Få se på f¤¤¤a de, jeg vet du har ei!
Flash Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Nei, det er ikke en kano i buksa mi, jeg er bare glad for å se deg...
tuppetroll Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 En fyr som sa han kunne hjelpe meg å trimme på en nyskapende måte..
fidelio Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 -Fine sko, skal vi pule? det er jo en klassiker... :icon_fun: andre, hmmm... jo, en! han kommer bak og tar tak i jakka mi, og vrenger den så han ser merket.. -"ah, just as I thought.. made in heaven..." jaja liksom... nei jeg vet ikke jeg.. litt lenge siden jeg ble sjekket opp nå <_< Edit: en til; "hey, whats the drop-rate on your pants?" (for de som spiller wow...)
Helene Skrevet 13. April 2007 Rapporter Skrevet 13. April 2007 Kan vel ikke kalle det dårlig, ettersom jeg ble sammen med fyren som brukte det, men... "Lukter det klorofyll av den filla her?" Ellers har kompisen min en han tar til stadighet "Er det greit om jeg antaster deg, eller vil du ha litt mer å drikke?"
HHC Skrevet 13. April 2007 Rapporter Skrevet 13. April 2007 "Hvis ikke du gidder å bli med meg hjem og ligge med meg i kveld skal jeg **** ikke snakke med deg igjen heller" Ja, kjære deg, DET gjorde susen. Akkurat sånn får du meg med hjem altså.. (nei, vi var ikke sammen).. Og, på danskebåten: "skal vi gå ut og leke Jack og Rose i Titanic?" Ehhe.. Joa.. Du er klar over at han dør til slutt, eller? Dessuten gamle, fulle menn med giftering på fingeren: "Du er den peeneste jeg har schett i kveld assa" Jo, tusen takk du. Haha, verste!
Line_ Skrevet 13. April 2007 Rapporter Skrevet 13. April 2007 Foreldra dine må være flinke til å bake for du har så fine brød! (Ærlig talt.. Den egner seg kun under slike tråder som dette...) He he he, nattog minner strømmer på!
Guest Just me!! Skrevet 13. April 2007 Rapporter Skrevet 13. April 2007 Kan vel ikke kalle det dårlig, ettersom jeg ble sammen med fyren som brukte det, men... "Lukter det klorofyll av den filla her?" Altså.. Den tog eg ikkje.
Helene Skrevet 13. April 2007 Rapporter Skrevet 13. April 2007 Altså.. Den tog eg ikkje. LOL. Det er ikke rart, skulle stå kloroform, ikke klorofyll Går litt for fort iblandt...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar