Gå til innhold
Hundesonen.no

Sjekketriks


Martine

Recommended Posts

De her er dårlige:

"Hvordan vil du ha dine egg - befruktet?"

"Har du noe norsk/pakistansk i deg? Har du lyst på litt?"

"Jeg kan gjøre armhevninger med tunga mi."

"Klærne din ville tatt seg flott ut på soveromsgulvet mitt."

Må bare ha med denne (Den er så søt ;) ):

"Jeg har mistet telefonnummeret mitt, kan jeg få ditt?" og "If I could rearrange the alphabet I'd put U and I together."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis ikke du gidder å bli med meg hjem og ligge med meg i kveld skal jeg **** ikke snakke med deg igjen heller" :rolleyes: Ja, kjære deg, DET gjorde susen. Akkurat sånn får du meg med hjem altså.. (nei, vi var ikke sammen)..

Og, på danskebåten: "skal vi gå ut og leke Jack og Rose i Titanic?" Ehhe.. Joa.. Du er klar over at han dør til slutt, eller? Dessuten gamle, fulle menn med giftering på fingeren: "Du er den peeneste jeg har schett i kveld assa" Jo, tusen takk du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fine sko, skal vi pule? det er jo en klassiker... :icon_fun:

andre, hmmm...

jo, en! han kommer bak og tar tak i jakka mi, og vrenger den så han ser merket.. -"ah, just as I thought.. made in heaven..." jaja liksom...

nei jeg vet ikke jeg.. litt lenge siden jeg ble sjekket opp nå <_<

Edit: en til;

"hey, whats the drop-rate on your pants?"

(for de som spiller wow...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke kalle det dårlig, ettersom jeg ble sammen med fyren som brukte det, men... :)

"Lukter det klorofyll av den filla her?" lol.gif

Ellers har kompisen min en han tar til stadighet "Er det greit om jeg antaster deg, eller vil du ha litt mer å drikke?" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis ikke du gidder å bli med meg hjem og ligge med meg i kveld skal jeg **** ikke snakke med deg igjen heller" :rolleyes: Ja, kjære deg, DET gjorde susen. Akkurat sånn får du meg med hjem altså.. (nei, vi var ikke sammen)..

Og, på danskebåten: "skal vi gå ut og leke Jack og Rose i Titanic?" Ehhe.. Joa.. Du er klar over at han dør til slutt, eller? Dessuten gamle, fulle menn med giftering på fingeren: "Du er den peeneste jeg har schett i kveld assa" Jo, tusen takk du.

Haha, verste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Kan vel ikke kalle det dårlig, ettersom jeg ble sammen med fyren som brukte det, men... :)

"Lukter det klorofyll av den filla her?" lol.gif

Altså.. Den tog eg ikkje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...