Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonetreff/ Utstilling Hamar 18-20 november


Silje

Kan du komme på hundesonetreff 18-20 november i Hamar?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ja det kan jeg!
      9
    • Ja, har veldig lyst, men må sjekke om det passer
      10
    • Nei, desverre
      9


Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

På fredag er det kun Agility og Lydighet.

Papillon stiller på lørdag, så for meg passer det fint på søndag :P

Det er vel enklest å ta det på stedet? Tviler på at så mange gidder å reise bort for å komme til et sted å slippe hundene liksom.. Vi er jo på utstilling for å være på utstilling :P Jeg er i alle fall det. Og LiLi skal som sagt stille på lørdag, så hun kan alle fall ikke bli skitten før det. Hva med søndag, før eller etter BIS? Som foreslått tidligere. Kanskje best å ta det før BIS da? Siden de fleste vil hjem etterpå. Sånn etter de fleste ringene er ferdige og mens de driver og rigger BIS-ringen? Eller den er kanskje klar? Hmm.. Jaja.. Vi får se.. Er uansett lenge til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes jo sikkert på utstillinga uansett, så kan vi ikke bare prøve å finne hverandre, evt. bestemme et sted inne der hvor Hundesonen-folket vil slå seg ned under hele utstillinga, så kommer og går folk som de vil, så har alle tid til å stille hundene sine samtidig som man er på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes jo sikkert på utstillinga uansett, så kan vi ikke bare prøve å finne hverandre, evt. bestemme et sted inne der hvor Hundesonen-folket vil slå seg ned under hele utstillinga, så kommer og går folk som de vil, så har alle tid til å stille hundene sine samtidig som man er på treff?

Tror du virkelig det kommer til å gå? Virker lite sannsynlig :P Jeg kommer i alle til å se på papillon når det er, og ellers kommer jeg til å gå rundt å bable med kjentfolk. De fleste sitter vel med folk som har samme rase? Det pleier i alle fall jeg. Men er det noen her som skal stille på søndag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke peil på når jeg skal stille jeg :?

Det funker hvis man vil :wink:

Joda, det kan sikkert funke. Men siden vi er såpass mange, så tviler jeg på at særlig mange kommer til å møte hverandre hvis vi ikke har et tidspunkt å gå ut i fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo selvfølgelig ha et tidspunkt også, men det er jo folk som stiller hele tida..

Ja, jeg vet.. Vanskelig i grunn. Men det var jo derfor jeg foreslo før/etter BIS. Da er vel alle ferdige. Med mindre noen av oss kommer videre da :-o Men da har vi nok andre ting å tenke på enn hundetreff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Angående treffet: Vi bør ha en møteplass, og en tid vi skal treffes. Kanskje vi kan ha på oss noe som viser at vi er fra Hundesonen?

Kom med forslag alle sammen!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joooooo, dere må jo det :) still hverandres hunder vel!! :)

hihi! ja, gjør det :)

Uansett om vi har på oss noe spesielt blir det vel litt vanskelig å finne hverandre i vrimmelen? Med mindre vi har på oss de refleksvestene som ble nevnt her da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så blir jeg med jeg.. Men det er nesten utelukket å ha treffet før jeg skal stille for min del.. Ikke det at hun er en jålebikkje, men det er tross alt en langhåret hund der pelsen teller gansk mye på helhetsinntrykket..

hehe.. tror ikke jeg får lov til å leie hytte, Kristine. men jegkan jo spørre :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...