Line_ Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Noen som har erfaring med Sony Ericsson K610i Silver MSN? Noe negativt/positivt å si om telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg har Sony Ericsson K610i. Men vet ikke hva som er forskjellen på den og Sony Ericsson K610i Silver MSN... Synes den funker helt greit, men lyden kan forsvinne litt. Kjenner flere med den telefonen som har "lydproblemer". Men hvis jeg rister litt på den, så kommer lyden tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 jeg har også Sony Ericsson K610i, men veit heller ikke forskjellen på denne og Sony Ericsson K610i Silver MSN. Min funker fint den, har ikke hatt noen problemer med den enda selv om den har hatt et par harde fall. Litt dårlig med lagringsplass til bilder, men ellers en fin mobil syns jeg.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Har K610 Evening Red og jeg synes at den er helt knall Fint design, fin lyd, fine bilder, osvosv. Jeg er storfornøyd med den i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Takk for svar. Vet ikke hvorfor den heter Silver MSN, men det var det som sto der Mobilen er bestilt, så da får jeg bare se om jeg liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar