Gå til innhold
Hundesonen.no

Legge ut filmer

Kjerstii

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil gjerne legge inn filmer av Taika på hjemmesiden min, som åpnes i Windows Media Player. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer det...

Må jeg laste opp filmen på webhotellet mitt, eller holder det å laste den opp i FrontPage?

Noen av dere flinke soniser som kan hjelpe? :)

Skrevet

Tusen takk ;)

Tjaa, eh, trodde jo jeg skulle forstå dette.

Men hvordan jeg laster opp selve filmen skjønte jeg ikke likevel :)

EDIT: fikk det til. Skjønte til slutt at jeg måtte laste opp filen via webhotellet ;)

*Dobbelpost Crizpo*

Skrevet

Det var vel egentlig det jeg skulle fram til, men som jeg ikke skrev :)

Men kanskje du skjønte det når du så at jeg hadde lastet den opp som fil på freewebs?....

vel, det viktigste er at du fikk det til ;)

Bare sånn av ren nysgjerrighet... hvilken film er det du laster opp? ;)

Skrevet

En film av Taika som leker på trampolinen, hehe.

Men vet ikke helt om jeg skal legge den ut på hjemmesiden. Fordi det tok så lang tid å laste den ned, for de som skal se den :)

Skrevet

Hvorfor ikke laste den opp på youtube eller photobucket og legge ut på hjemmesiden? Tar ikke noe plass fra webhotellet dit heller.

Bare et tips :)

Jeg vil nemlig se film ;)

Skrevet

Det tar kanskje litt plass, men noen ganger er det ikke så fint å se filmen så liten.

Du kan da f.eks lage en freewebs konto? Det er jo gratis, og der kan du laste opp filmfilene dine slik at de åpnes i Windows Media Player.

Skrevet
Det tar kanskje litt plass, men noen ganger er det ikke så fint å se filmen så liten.

Du kan da f.eks lage en freewebs konto? Det er jo gratis, og der kan du laste opp filmfilene dine slik at de åpnes i Windows Media Player.

Det hadde jo vært en idè ;)

Men fortsatt tar det vel tid å åpne den?

Skrevet

Det er bare å klikke på

"Upload a file" også laster du bare opp .wmv filen.

Det kan ta litt tid før man klarer å se videoen i Windows Media Player, men det tar jo ikke plass på hjemmesiden. Og skulle det ta plagsomt lang tid så kan man vel alltids bruke photobucket & YouTube.

Hvor lang tid det tar avhenger av dataen til han/hun som skal se videoen!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er de ganske like i gemytt og væremåte?
    • Kan en hund fødes uten hint til hvordan den oppfører seg til andre hunder? Spør for en jeg kjenner.
    • Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
    • Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...