Toller Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Hmm.. Jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre nå. Fordi: Phoebe er hopper mye på folk. Det er selvfrorsterkende for henne, og hun syns det er rågøy! På LP konkuranser hadde det jo vært supert å utnytte dette! Er det umulig/urettferdig/dumt å prøve å lære henne at det bare er lov å hoppe på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Urettferdig ovenfor hvem? Phoebe? Ikke så lenge du lærer det inn positivt. Tillatt henne å hoppe opp på deg (kanskje på kommando/oppfordring fra deg så slipper du at hun hopper opp til det daglige også). Hopper hun opp på andre får du be de om å snu ryggen til henne, og belønne henne for å ha alle fire beina på bakken. Det tar vanligvis ikke særlig lang tid før de forstår at det kun lønner seg å hoppe opp på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Sier som labbis, hvorfor urettferdig? Det er bare å forsterke når hun hopper på deg og be andre snu seg vekk når hun hopper på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Willisen min får lov til å hoppe på meg (han liker å kose sånn..), og kun når jeg sier det. Det virker som regel veldig greit, og han blir ikke forvirret av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Takk for svar Skal jobbe med det fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar