Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU leir


jennajensen

Recommended Posts

BCrex

hvis du vil vite hvem av disse som har instruktørutdanning kan du kanskje sende en liten e-post til NKKU selv, så får du et svar du vet du kan stole på...

Ha en fortsatt strålende flott påske, selv om her regner det =(

Mvh Lene Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda helt klart. Men jeg har grener jeg interesserer meg for, så hadde heller sett mer positivt på at de hadde mer info om hund og helse, og alt som hører med der. Og heller fått teori om det jeg har valgt som "fordypning". Der er jeg kanskje sær, men jeg betaler for dette. og det er ikke lite som går bort.

Tenk om alle skulle kommet til leir med den innstillingen som du viser her.. Det har seg sånn at folk interesserer seg for ulike ting og at man aldri vil kunne tilfredsstille alles behov. Man blir automatisk nødt til å legge inn litt ulike temaer i løpet av tiden på leir for å få et så bredt spekter av aktiviteter som mulig. Selv har jeg aldri hatt noen interesse for IPO, men synes allikevel det var veldig interessant å lære om det på leiren. Slik det så ut var samtlige av deltakerne positivt overrasket over hvor spennende det i alle fall var å lære om denne sporten.

Kan jo nevne at det var diverse foredrag om hundens drifter, helse, adferd osv. på leiren i år. Blant annet hadde vi en kveldsøkt der vi lærte litt om hundemassasje. Lærerikt, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om alle skulle kommet til leir med den innstillingen som du viser her.. Det har seg sånn at folk interesserer seg for ulike ting og at man aldri vil kunne tilfredsstille alles behov. Man blir automatisk nødt til å legge inn litt ulike temaer i løpet av tiden på leir for å få et så bredt spekter av aktiviteter som mulig. Selv har jeg aldri hatt noen interesse for IPO, men synes allikevel det var veldig interessant å lære om det på leiren. Slik det så ut var samtlige av deltakerne positivt overrasket over hvor spennende det i alle fall var å lære om denne sporten.

Kan jo nevne at det var diverse foredrag om hundens drifter, helse, adferd osv. på leiren i år. Blant annet hadde vi en kveldsøkt der vi lærte litt om hundemassasje. Lærerikt, ja!

Kanskje nettopp derfor hun spør da. så hun ikke skal komme dit med "feil forventninger" og det syntes jo jeg er mer positivt enn og ende opp der å "klage".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at 4500 kr er i dyreste laget, men såpass må det bli når Frya Leir tar så mye :) . Til neste år ser NKKU etter et alternativt sted å ha leiren, slik at det skal bli billigere. Noen som har noen forslag?

Ellers vil jeg kommentere det med å vente mer enn du trener på agilityen. Dette er helt normalt, på en alle vanlig agilitytrening bygger du bane + venter mye mer enn du trener. Ellers er jeg enige i at vi trenger flere instruktører, men det er ikke så lett å få flinke folk til å stille opp gratis i ferien. Kom gjerne med forslag til instruktører også ;) Hvis vi betaler mindre for overnatting og mat, har vi jo også mulighet til å betale dem.

Leiren forsøker også å være så "bred" som mulig, og dekke mye forskjellig, f.eks. IPO, freestyle, hundemassasje osv. Selv syntes jeg det er interessant å lære mest mulig om hund, og det er utrolig hvor mye man kan lære av andre grener innen hundesporten, for så å utnytte i den grenen du selv holder på med ;) Du kan lære mye om god LP trening gjennom agility og omvendt. Og gjennom IPO f.eks. lærer du hvordan man bygger opp en forsterker, gjennom freestyle får hunden bedre kroppskontroll og du utvikler deg som trener osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Til dere som har meninger og tanker rundt dette, bes sende e-post direkte til NKKU eller NKK slik at de som er anvsarlige kan ta det opp med styret. Først da kan det skje forandringen. Men det blir først problematisk når en må inn på hundesonen for faktisk å finne ut hva folk synes om leiren.

Mvh Lene Kristin

Hundesonen er da et fint sted å diskutere sånt på ;) Skjønner godt at interesserte ønsker å høre andre deltagere sine erfaringer. Og erfaringene er jo forskjellige.

Norge er et fritt land med ytringsfrihet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesonen er da et fint sted å diskutere sånt på ;) Skjønner godt at interesserte ønsker å høre andre deltagere sine erfaringer. Og erfaringene er jo forskjellige.

Norge er et fritt land med ytringsfrihet. :)

Folk kan selvsagt diskutere leiren her og alle andre steder de vil, men blir jo mye lettere for NKKU styret om folk sender inn forslag til forbedringer, istedet for at de må lete det opp selv på nett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Folk kan selvsagt diskutere leiren her og alle andre steder de vil, men blir jo mye lettere for NKKU styret om folk sender inn forslag til forbedringer, istedet for at de må lete det opp selv på nett :)

Ja, det er opp til hver enkelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...