Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff i Larvik 9.april


charlotte

Recommended Posts

Fordi det er store, åpne områder der, og alle veit som regel hvor det er siden det er et sentralt sted for hundeinteresserte. Men vi kan liksågodt møtes på hundehytta i Sandefjord. Jeg kommer bare med et konkret forslag for da er det større sannsynlighet for at det blir noe av.

Og en annen ting: hvis treffet blir i Larvik er det kanskje større sjans for at det kommer folk fra Skien og Porsgrunn.

Dessuten er det alltid folk på hytta i SFJ, men i Larvik er det så stort at vi bare kan gå lenger bort hvis det er trening der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Du har rett i at Larvik er litt mer sentralt, hvertfall for oss. Er det i Larvik kan det hende meg og Kath kan komme :wub: Men ville det blitt trening også?

Edit: Har lagt planer på Søndagen, men vi kan sikkert en annen helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Jeg er også me dhvis det er i Larvik! Men bare hvis det ikke koster penger da! Bare det ikke er sent også da!

Klem Rocky og Charlotte! :wub:

Det koster ikke no da :D Vi kan dra ned dit sammen...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan prøve å få det til en annen helg da ;) Bare å bytte ut datoen i første innlegget så kan det planlegges.

Kath: Vi reiser sammen?

Course Astrid ;)

Hva med lørdagen som kommer, på formiddagen en gang?:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Du Marita;) Si ifra når du er i svarstad så kan vi gå en tur endag:)

Ja... Jeg skal dit til Lørdagen! Så vi kan kanskje ta det på Søndag! (neste helg altså). Vis det passer :icon_confused: Men blir det noe i dag! I såfall kunnen vi dratt til hundeklubben Meg og Charlotte (hun med Rocky!) ! Passer det kl.14.00 elller kl.15.00 Noen som blir med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...