C.J Skrevet 6. April 2007 Rapporter Share Skrevet 6. April 2007 Dette er litt av en historie! Tenk dere, hvor overrasket eierne må ha vært da de etter 4 år fikk en telefon om at hunden deres var funnet! Les saken her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Utrolig fin historie. Du så at hunden kjente dem igjen på videoen, men han hadde vist glemt navnet sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Utrolig fin historie. Du så at hunden kjente dem igjen på videoen, men han hadde vist glemt navnet sitt.. Jeg får ikke sett videoen jeg.. Tror jeg må installere noe greier på maskinen min først, får gjøre det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Så fiin historie! Så ut som hunden kjente henne igjen..japp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Det er godt noen får hundene tilbake. Det var en periode det forsvant så mange hunder. Håper de også kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar