Gå til innhold
Hundesonen.no

I farta

LiLi

Recommended Posts

Her fikk jeg endelig tatt noen bilder av LiLi "i farta"! Her leker hun med Mia, en av de to papillonene til Evy, som jeg og LiLi bodde hos når vi var på utstilling i Vormsund i juli. Jammen ikke lett å knipse før de var ute av syne igjen! LiLi synes det var kjeeeempegøy å løpe rundt med de andre.

LiLiMia.jpg

MiaLiLi.jpg

Hun var uten tvil kjappest av de tre ja :roll:

Her er et bilde av Mia, LiLi og Ronja. (Gleeeder meg til hun får sånn lang fin pels) :)

MiaLiLiRonja.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, de er så vanvittig fine med de sommerfugl ørene sine!

*vil-ha*

Nei, jeg må nok ha en papillon før jeg dør :)

Det nederste bildet var jo virkelig et blinkskudd da, få alle tre til å stå fint på likt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiin! :)

Men du jeg må bare spørre...Skal ikke Phalene være på størrelse med papillon? De er helt like sant bortsett fra ørene? For i Vormsund så var det ei som stillte Phalene valper og de var kjempestore! De var liksom nesten større enn en fullvoksen Phalene/papillon enda de var valp :-o Men hun fikk BIR OG BIM så jeg skjønte ikke helt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiin! ;)  

Men du jeg må bare spørre...Skal ikke Phalene være på størrelse med papillon? De er helt like sant bortsett fra ørene? For i Vormsund så var det ei som stillte Phalene valper og de var kjempestore! De var liksom nesten større enn en fullvoksen Phalene/papillon enda de var valp :-o  Men hun fikk BIR OG BIM så jeg skjønte ikke helt :?

Jaaaaa!! De var forferdelige! *grøss* Huff, unnskyld meg :oops: Men jeg likte dem over hodet ikke! De var ALT for store.. Grove var de også! Så ikke mye sommerfugllette ut de nei.. Men men.. Så liker jeg dem små og søte også da ;) Sånn som LiLi og Mia ;)

Men altså så er det bare ørene som er forskjellen ja, men det begynner å komme en del svære papilloner og phalener nå. Men jeg har også lagt merke til at det er verre på phalenene ja. Vet ikke hvorfor men.. Jaja.. De er jo faktisk miniatyrhunder da.. Skal være i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!! De var forferdelige! *grøss* Huff, unnskyld meg :oops: Men jeg likte dem over hodet ikke! De var ALT for store.. Grove var de også! Så ikke mye sommerfugllette ut de nei.. Men men.. Så liker jeg dem små og søte også da ;) Sånn som LiLi og Mia ;)

Men altså så er det bare ørene som er forskjellen ja, men det begynner å komme en del svære papilloner og phalener nå. Men jeg har også lagt merke til at det er verre på phalenene ja. Vet ikke hvorfor men.. Jaja.. De er jo faktisk miniatyrhunder da.. Skal være i alle fall!

Så jeg var ikke helt på bærtur? hehe det var nå godt å høre.

Hu dama som eide dem var gretten også.

Sto dere der og så på???? Jeg så dere ikke :? Men nå vet ikke jeg hvordan du ser ut da :P Men jeg sto iallefall bort med en liten gjeng med pommer. ved siden av ei med løwchen. Du skulle ha komt bort hvis du så oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg var ikke helt på bærtur? hehe det var nå godt å høre.

Hu dama som eide dem var gretten også.

Sto dere der og så på???? Jeg så dere ikke :? Men nå vet ikke jeg hvordan du ser ut da :P Men jeg sto iallefall bort med en liten gjeng med pommer. ved siden av ei med løwchen. Du skulle ha komt bort hvis du så oss! ;)

Nei, jeg sto ikke der. Så dem tidligere på dagen! Jeg så deg ikke tror jeg, men så var jeg litt stressa og da :P Ble jo utsatt og utsatt, og vi hadde telt ved ring 2, der de voksne papillonene stilte, så måtte løpe frem og tilbake for å sjekke om de begynte snart. :P Forresten så er det bilde av meg på hjemmesida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sto ikke der. Så dem tidligere på dagen! Jeg så deg ikke tror jeg, men så var jeg litt stressa og da :P Ble jo utsatt og utsatt, og vi hadde telt ved ring 2, der de voksne papillonene stilte, så måtte løpe frem og tilbake for å sjekke om de begynte snart. :P Forresten så er det bilde av meg på hjemmesida :P

Åh heldig dere som hadde telt da :P Vi hadde ikke så vi var passe våt og sure utover dagen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh heldig dere som hadde telt da ;) Vi hadde ikke så vi var passe våt og sure utover dagen :oops:

Det kan jeg tenke meg! Huff.. Har ikke telt jeg heller da, men var sammen med noen andre papillon-folk. Var skikkelig dritt-vær da, særlig på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg! Huff.. Har ikke telt jeg heller da, men var sammen med noen andre papillon-folk. Var skikkelig dritt-vær da, særlig på lørdag!

Hee ja greit med folk som har telt ;)

Vi søkte ly under teltet til Dag Løken og dem og vet ikke hva vi hadde gjort hvis vi ikke kunne stått der..Ikke ett sjakktrekk å komme med gjennomvåt pomme nei 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå elsker papillon...

Så deg forresten på vormsund da.. jeg hadde litt dårlig tid akuratt da..Så ut som du hadde å.. hehe

Jenta di var skjempe søt... ¨

Tror det er en på bøler her å som har en papillon valå.. så den her en gang.. kjempe nydlig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...