Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonetreff


LiLi

Recommended Posts

Siden ingen andre gadd, så tenkte jeg at jeg kunne starte en ny tråd angående dette hundetreffet som er under planlegging. Kanskje en moderator kan flytte innleggene som handler om det hit? Eller skal vi bare fortsette på den andre diskusjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Vi kan begynne her vi. Kan vi vente med å ha det til jeg har fått meg hund? :) neida, kan jo ta med Gordon setter galingen. Blir det Oslo området eller, folkens? Hvorfor ikke bare ta det på KVS Lyngdal, der hvor jeg går på skole? Plenty av soveplasser, og best av alt; det er så på alndet at nesten INGEN bor der.. Det er bare forbudt med rottweilere der da.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor er KVS Lyngdal, har du kart? Er det sånn at man bare tar med hunden sin inn og legger seg til å sove (ikke bokstavelig talt da, selvsagt) eller må man betale for en natt eller to med hund der?

Osloområdet er vel greit vel. Er lett å komme seg dit med både tog og byss og fly for alle. Ellers så sier jeg ikke nei takk til Trondheimsområdet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sååå typiskt at ALT skal skje i sør. Alt det morsomme jeg aldri får vært med på! Blir rett og slett litt sur jeg, når jeg hører om alt det morsomme som skjer der.. De aller fleste bor vel der nede også. Det er så urettferdig :) Føler med litt outsider da. Så jeg syns fortsatt at dere godt kan komme nordover jeg! Hvis ikke får jeg bare sitte her og sture i ødeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere trøndere og andre som synes Trondheim er enklest!

Kan vi ikke lage et eget treff her da? Siden det er langt mer sansynlig at flere av oss får det til da. Så kan vi heller lage et lenger sør også, som noen av oss kanskje kan være med på? Det kan jo de som bor der ordne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere trøndere og andre som synes Trondheim er enklest!  

Kan vi ikke lage et eget treff her da? Siden det er langt mer sansynlig at flere av oss får det til da. Så kan vi heller lage et lenger sør også, som noen av oss kanskje kan være med på? Det kan jo de som bor der ordne med?

Satt akkurat å tenkte på det! Har ikke noe problem med å komme meg inn til Trondheim en dag altså!

Ingvild: Kan ikke du sjekke ut en om du finner en kjempefin plass der det er mulig å slippe hundene? (et lite ønske fra meg: har alltid ønsket å ha Eso fri på ei strand, vannkanten, hihi..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bor så langt unna jeg. Har ikke bil, penger eller hund nok til å reise. Men sånn er det vel bare. Å bo i ødemarka. jaja. Det beste jeg vet er hundetreff og noe sånnt som dette hadde vært så bra. Så da svir det litt ekstra for min del. Men når man bor så spredt er det jo vanskelig å få klaffet alle.. Ble i skikkelig dårlig humør jeg nå! Uff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bor så langt unna jeg. Har ikke bil, penger eller hund nok til å reise. Men sånn er det vel bare. Å bo i ødemarka. jaja. Det beste jeg vet er hundetreff og noe sånnt som dette hadde vært så bra. Så da svir det litt ekstra for min del. Men når man bor så spredt er det jo vanskelig å få klaffet alle..  Ble i skikkelig dårlig humør jeg nå! Uff.  :)

ååå.. det var skikkelig kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bor så langt unna jeg. Har ikke bil, penger eller hund nok til å reise. Men sånn er det vel bare. Å bo i ødemarka. jaja. Det beste jeg vet er hundetreff og noe sånnt som dette hadde vært så bra. Så da svir det litt ekstra for min del. Men når man bor så spredt er det jo vanskelig å få klaffet alle..  Ble i skikkelig dårlig humør jeg nå! Uff.  :)

Huff da :D Kjipt! Hvor bor du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...