Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmesiden til Zorro


HanneJ

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Den var kreativ! Skjønner virkelig ikke hvordan man får til å lage sånne "rammer" på bilder jeg (bildet som er fast på venstre side. Synes du kunne hatt en farge på en ramme rundt siden. Jeg liker i hvertfall at siden er utseendemessig avgrenset (liksom som et ark du kan ha i hånda hvis du skjønner)... Ufattelig dumt å ikke kunne fagspråk når man skal gi en kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oh, kjempeherlig! Du er virkelig dyktig! :)

Om jeg får lov til å pirke på noe så er det linkfargen på bildesiden og linkesiden, blått og lilla kræsjet litt med resten av siden, men ellers har jeg absolutt ingenting å klage på! Jeg er helt målløs jeg, du er skikkelig flink og kreativ!

så mange utropstegn har jeg aldri brukt i et innlegg før, tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin side! :)

Eneste jeg har å klage på: i min oppløsning (1024x768) får jeg en vertikal og horisontal scrollbar på hele siden, i tillegg til iframen. Litt irriterende, for det scroller i alle retninger her.... Ellers superfin side, moro at den er oppe igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin side! :P

Eneste jeg har å klage på: i min oppløsning (1024x768) får jeg en vertikal og horisontal scrollbar på hele siden, i tillegg til iframen. Litt irriterende, for det scroller i alle retninger her.... Ellers superfin side, moro at den er oppe igjen!

Har tatt på oppløsning 1024x768, og ser selv at siden ikke lengre passer. Får ikke vertikal scroll i iframen da... Men har dessverre bare laget den i høy oppløsning... (Hanne er for lat til å lage koder slik at den passer i alle oppløsninger :) )

Sånn btw, siden jeg klikka innpå siden din i samme slengen - når jeg ser på siden din i oppløsning 1024x768 så får jeg ikke opp hele siden. Eller, jeg klarer ikke å se hele "Et hundeliv" som er nederst på siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også denne layouten er kjempe bra, du er flink som alltid. Du må bare slutte med de hjemmesidepausene dine <_<

Men jeg har FF i oppløsning 1024x768 og da får jeg disse scrollene Peers snakker om. Den vannrettscrollen er bare irriterende, men ødelegger ikke lay'en eller hjemmesiden sånn egentlig. Loddrettscrollen er kjempe lang og ødelegger helheten og er også veldig irriterende. Men i selve iframen er det ikke noe problem med noe scroll :) Også er jeg vel ikke så begeistret for den A:hoverfargen du har, det pga at bakgrunnen også er hvit.

Og på Peers sin hjemmeside så ser hele hjemmesiden, men er en liten loddrettscroll der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iframen er som den skal være, bare resten av siden som scroller i alle retninger. Men det ødelegger ikke veldig altså :P

Men så rart at min side enten får scroll eller ikke vises helt, hos meg og andre steder jeg har sjekket på 1024x768 ser den helt fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...