adina84 Skrevet 2. April 2007 Rapporter Skrevet 2. April 2007 Hoi hoi, her er jeg.. ann cecilie heter jeg å bor i arendal sammen med samboer å en 2 år gammel Drever med navnet Diego. Diego er først å fremst jakt hund, men ellers sofa gris. Vi har å en MCO på ca halvannet år som heter Miss. Har også en Shih Tzu på snart tre år som heter Casper... jeg går for tiden hjemme å kjeder meg, men har jobbet i dyrebutikk i snart syv år.. Ellers er jeg oppegående å blid som regel... Dyr er min store lidenskap å en overdreven hobby... vel det var vel det, kommer bilder av de fir bente hundene så fort jeg får letet de fram. Casper Ole å Diego i fjor
BareLinn Skrevet 2. April 2007 Rapporter Skrevet 2. April 2007 Hei, & Hopp Og velkommen hiit Nydeliige puser du har Mistet min lille pusejente for nøyaktig 1uke siden Håper du vil trives Mange hyggelige mennesker her inne
TineSimbaNana Skrevet 2. April 2007 Rapporter Skrevet 2. April 2007 Hei og velkommen Håper du vil trives
adina84 Skrevet 2. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2007 Tusen takk for det folk virker så hyggelige her at...
ingalinn2 Skrevet 2. April 2007 Rapporter Skrevet 2. April 2007 Velkommen, Velkommen! Kjempe fine dyr du hadde!
Guest Just me!! Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 Hei Adina! (kjenner deg igjen fra dyrenett) Velkommen hit
adina84 Skrevet 4. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2007 Hei Adina! (kjenner deg igjen fra dyrenett) Velkommen hit stemmer det ja.. Thanx
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar