Gå til innhold
Hundesonen.no

LP trening i Oslo


Toller

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Ok. Ridesenteret vet jeg også hvor er ;)

Det er Miriam som er Ekeberg eksperten her, men jeg vil påstå at vi kan møte deg ved ridesenteret :)

(hvor er campingen?)

*ler* Den ligger mot oslo når du står på rideskolen. Ligger stedet dere skal trene langt fra der? Jeg sånn gåkjent på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Den ligger mot oslo når du står på rideskolen. Ligger stedet dere skal trene langt fra der? Jeg sånn gåkjent på en måte...

Hmm.. aner ikke ;) Kan jeg få nr ditt? Sånn at jeg kan sende deg meld? :) Får ikke tak i Miriam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg får ikke kommet i dag.

En sleip søster kom å spurte om å få låne hunden i stallen i dag, og ettersom jeg er helt bevisstløs så tidlig på dagen svarte jeg ja, og hadde helt glemt hundetreffet. Det kom jeg på når jeg stod opp liksom.. :)

Men vi kommer gjerne en annen dag, helst etter torsdagen, for da bor vi i Oslo og har lettere for å komme oss rundt og slipper timesvis med bussreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg får ikke kommet i dag.

En sleip søster kom å spurte om å få låne hunden i stallen i dag, og ettersom jeg er helt bevisstløs så tidlig på dagen svarte jeg ja, og hadde helt glemt hundetreffet. Det kom jeg på når jeg stod opp liksom.. ;)

Men vi kommer gjerne en annen dag, helst etter torsdagen, for da bor vi i Oslo og har lettere for å komme oss rundt og slipper timesvis med bussreise.

:) det var synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Margrete, vi kan møte deg utenfor ridesenteret og ta følge bort til Ekeberg skole, siden vi skal møte de som kommer med bussen der (hvis det kommer noen med buss da ;) )

Mvh,

Miriam og Josie

www.tollerjosie.piczo.com

Oki... men jeg kjører rett til skolen jeg :) For nå vet jeg jo hvor det er. Mange som ikke kommer likevel? Så da kan vi jo bare møtes der.

Jeg drar nå, så om det blir noen forandringer, så send meg en sms. Toller har nr mitt. Eventuelt har Marianne det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, hvis du prøver ¨på en dag som ikke er midt i påsken så kommer det kanskje flere! ;)

Ha! Det har du kanskje rett i :whistle:

Men tror ikke jeg skrev noe om påsken i det første innlegget ;) Men men.. uansett

Skulle øsnke vi kunne hatt noe fast. En gang i uka / en gang i mnd / annenhver mnd :fear:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Det har du kanskje rett i :)

Men tror ikke jeg skrev noe om påsken i det første innlegget :) Men men.. uansett

Skulle øsnke vi kunne hatt noe fast. En gang i uka / en gang i mnd / annenhver mnd :fear:

Ta det i lillestrøm èn gang i uka og jeg er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er hjertlig velkommen til å bli med i treningsgruppa "mi". Vi trener hver onsdag kl 19, på Valle Hovin (1 onsdag i mnd, gjør vi "noe annet") og har det veldig koselig. I tillegg til å trene hund, drikker vi kaffe (av og til har vi kake og) og skravler.

Jeg bor rimelig nærme valle hovin og vil gjerne være med å trene=D visste ikke om denne treningsgruppa jeg hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er hjertlig velkommen til å bli med i treningsgruppa "mi". Vi trener hver onsdag kl 19, på Valle Hovin (1 onsdag i mnd, gjør vi "noe annet") og har det veldig koselig. I tillegg til å trene hund, drikker vi kaffe (av og til har vi kake og) og skravler.

Hvor er Valle Hovin? :) Er det enkelt å komme seg dit=?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er hjertlig velkommen til å bli med i treningsgruppa "mi". Vi trener hver onsdag kl 19, på Valle Hovin (1 onsdag i mnd, gjør vi "noe annet") og har det veldig koselig. I tillegg til å trene hund, drikker vi kaffe (av og til har vi kake og) og skravler.

ÅÅH! :) Jeg vil! Men trenger litt vei-beskrivelse. Eller kanskje en buss å forhold emeg til :)

Hvor er Valle Hovin? :) Er det enkelt å komme seg dit=?

Ikke for sånne som deg, som ikke vil inn til Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig!! :)

Valle Hovin ligger på Helsfyr, vi trener på gresset utenfor selve Valle Hovin, vis a vis Rica Helsfyr Hotell.

Her er kart der hotellet er merket av, vi trener på gressletta på venstre siden av "innspurten"

Kart

Jeg vet det går mange busser til Helsfyr (og T-banen) men jeg vet ikke noe mer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...