Gå til innhold
Hundesonen.no

"Luftehatt" til bil


Nirm

Recommended Posts

Prøvd å søke på nettet etter en slik "luftehatt" til bil. Får veldig dårlig treff på luftehatt, så regner med at det heter noe annet på fagspråket. Men hva? Og hvor får man kjøpt det? Har ikke funnet noe på Biltema eller Mekonomen sine sider. Og noen som aner priser på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri hørt om :) Trodde man brukte sånne kroker som man kunne holde dørene åpne med, og samtidig låst med jeg - hmmm... godt forklart.

Jeg er en super til å forklare rare ting på dumme måter. Men det finnes. Har sett det på samme type bil som jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Vet hva du mener! Så vidt jeg husker så fins det ett firma i Oslo som jeg var i kontakt med for en evighet siden... Da skulle vi ha "luftehatt" med vifte på en bil. Men det er som sagt en evighet siden husker ikke hva dem heter.... men jeg ca hvor dem ligger :rolleyes: Dem lagde også interiør til bil som "camping bord" o.l kanskje det kan hjelpe deg??

Om du finner en pris så er jeg også meget intressert i å høre hva det koster! Har tenkt tanken selv. Skal prøve å søke litt rundt og se hva jeg finner selv.

Evt kanskje du kan høre med en blikkenslager??

Edit:

Fant denne på nett. Kanskje dem kan evt vet om noen som gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Takker. De kan egentlig gjøre alt jeg er ute etter.

Trur det heter ventilatorer forresten. Funnet noen solcelleting i Danmark til en billig penge. Men burde vel hatt noen som gikk på 12V også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Oi. Takker. De kan egentlig gjøre alt jeg er ute etter.

Trur det heter ventilatorer forresten. Funnet noen solcelleting i Danmark til en billig penge. Men burde vel hatt noen som gikk på 12V også...

Du får sende meg en PM når du har fått prisen på ventilatoren :) Hadde vært kjekt å vite hvor mye jeg må ha til overs for å få det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk montert ei slik luke som man har på campinvogner på min forrige bil - den hadde også elektrisk vifte som ble koblet til batteriet på bilen. Var bare å slå på en knapp så surret vifta som bare det :ahappy:. Jeg fikk den montert via et vindusfirma faktisk... tror luke, vifte og montering kom på rundt 3000 kr den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...