WheatenMali Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 jepp, men tenkte i bis oppdretter jeg da, i raseringen skal jeg kunne hjelpe men da trenger du uansett en handler til bis:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 18. April 2007 Rapporter Share Skrevet 18. April 2007 Etter mye frem og tilbake har jeg og meldt på, selv om pelsen ikke er tipp topp Etter en liten overtalelse fra WheatenMali Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. April 2007 Rapporter Share Skrevet 18. April 2007 Etter mye frem og tilbake har jeg og meldt på, selv om pelsen ikke er tipp topp Etter en liten overtalelse fra WheatenMali hihihi, jeg må være flink Håper dere tar stor cert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. April 2007 Rapporter Share Skrevet 18. April 2007 Oppdretter gruppen er etter aaaalle flattene (sikkert mellom 60 og 80 "som vanlig") så kan ta sin tid Hvis ikke står vel Frk Haukaas klar? Så lenge det ikke kræsjer med noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 27. April 2007 Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 PM til Kristiansand er lagt ut nå. Foxy har som vanlig ingen konkurrenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. April 2007 Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 8 norfolker Jaja, det var det certet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 "bare" 71 flatter ja.... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. April 2007 Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 kan noen se borzio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2007 kan noen se borzio? 4stk oppmøte kl 9 ring 1 søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Bare 36 shelties ja! Men jeg vet jo hvorfor da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Sikkert en dommer som er noe galt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Sikkert en dommer som er noe galt med Jeg har ikke sagt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Jeg har ikke sagt noe Men det du sa sist sier alle om slikt Eller "Den dommeren stiller vi bare ikke for, ferdig med det!" For vår del blir lille Extra som da er 3 1/2 mnd med oss *smeelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Men det du sa sist sier alle om slikt Eller "Den dommeren stiller vi bare ikke for, ferdig med det!" For vår del blir lille Extra som da er 3 1/2 mnd med oss *smeelt* Ååååå tar du henne med til ekeberg? hun kan være juniorhandling baby (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Joda, Extra han havnet hos de som har Chaos (sønn av Lotto) så han skal bo i Skien, og det gjør Heidi også en av de andre valpene. Han har visstnok sin far sitt hode, så gleder meg til å se ham, og ikke minst til å se hvordan de 2 brødrene (mulig broren fra oslo kommer også) hevder seg i ringen, 4 mnd og 1 uke gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2007 For vår del blir lille Extra som da er 3 1/2 mnd med oss *smeelt* Betyr det at jeg får kose med flat bebis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2007 Betyr det at jeg får kose med flat bebis? De camper i hvertfall i teltet våres, og om du samtidig slenger ut at du mest sannsynelig skal stille deres andre hund i oppdretter klassen får du kanskje kose litt ekstra EDIT; Innendørs utstilling De sitter ved siden av oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2007 De camper i hvertfall i teltet våres, og om du samtidig slenger ut at du mest sannsynelig skal stille deres andre hund i oppdretter klassen får du kanskje kose litt ekstra EDIT; Innendørs utstilling De sitter ved siden av oss Da høres det lovende ut Handling mot valpekos, høres ut som en grei deal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2007 Flat-bebisen til onkelen min kommer også, og den er mye søtere en aris-valper, sådetså ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2007 Flat-bebisen til onkelen min kommer også, og den er mye søtere en aris-valper, sådetså ^_^ Kanskje moren er finere, men Aris er den søteste pappaen.. Hva med Aris-Mathilde valper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2007 Kanskje moren er finere, men Aris er den søteste pappaen.. Hva med Aris-Mathilde valper? Hva mener du med Aris og Mathilde valper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2007 Hva mener du med Aris og Mathilde valper? Intern "krangel" om lille Extra er finere enn en av valpene til Mathilde (ja, Jon Andre og Finn Arild sin) Så "kompromisset" er at -ja Mathilde er den fineste moren, men Aris den fineste pappaen. haha, de nok like herlige begge 2 tenker jeg Sant Mali? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2007 Jepp, det tror jeg^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikita3 Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Neste helg , så er det Er det mange som kommer på SØndag:) Veninna mi skal stille ut terven sin:P han er snart 1 år:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar