Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du hadde en rose og en kaktus


Aya

Recommended Posts

Hvem ville du gitt de til?

Jeg ville gitt rosen til mamma, fordi hun er så tøff, alltid støtter meg og rett og slett er verdens beste mamma..

Kaktusen går til den ene foreleseren min, som er fullstendig blottet for sosial kompetanse, empati og forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen ville jeg gitt til bestevennen min. Av den enkle grunn at han betyr så uendelig mye for meg.

Kaktusen ville jeg stappet i baken på den som er ansvarlig for hvor mye vi må betale i bilavgifter her i landet. (Og det skulle vært meg en sann fornøyelse!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også gitt rosen min til moren min. Hun hjelpsom og klager ikke :D hun fortjerner så mange roser hun kan få! Når man blir eldre, ser man hvor mye foreldre betyr :D

Kaktusen ville jeg ha stappa oppi rompa til en tidligere x kjæreste jeg hadde i 9.klasse :D Det hadde han hatt godt av!

----

haha var ikke meningen og "ta" ordene fra deg, Wulfi haha la ut innlegget på samme tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen vil jeg faktisk gi til en person her på sonen. :D Nemlig til Jaktlykke (Helga Mari)

Hun var den første "hundepersonen" jeg ble skikkelig kjent med etter jeg flyttet ned her, og hun er verdt sin vekt i gull. Et snillere og greiere menneske skal man lete lenge etter, ho er så positiv og blid og lokker latteren frem uansett hvordan dagen måtte være... Takk for at du finnes!

Kaktusen får min eksmann som påførte mine barn og meg sorg og smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen ville jeg gitt til min fantastiske kollega og sjef som tok meg med på lasset når han byttet jobb for noen år siden. Dessuten fordi han også har sørget for at jeg har fått en veldig "anstendig" lønn... :D Han er knakendes god sjef (jeg har to av de, det samme kan ikke sies om han andre) og en person jeg er veldig glad for at er i livet mitt... Han er alltid positiv, og gjør hverdagen på jobb veldig trivelig.

Kaktusen vil jeg gi til en eks som virkelig gjorde livet mitt surt en lang periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HAR faktisk overrakt en kaktus til samferdselsministeren jeg (dog den forrige vi hadde)... :D. Vi troppet opp på kontoret - etter avtale - med kaktus til dama. Hun ble lettet hun - hun fryktet å få ei bløtkake i trynet (det var visst et populært virkemiddel den gangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare gi bort en rose i første omgang. Kaktusen må jeg tenke litt mer på.

Rosen gir jeg til typen. Fordi han er den han er, fordi han støtter meg, fordi han stiller opp, og pga mange andre grunner :D Det var en svært tung tid når jeg var 15, men jeg fikk det bedre når han kom inn i livet mitt. Vi har hatt være oppturer og nedturer, men det ordner seg alltid til slutt. Så er utrolig takknemlig for at han er her for meg :D :love2:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Rosen går til...Min farmors grav trur jeg :D Hun var alltid der for meg, og har vært en helt naturlig del av hverdagen siden jeg var bitteliten. Hun betydde utrolig mye for meg!

Kaktusen vet jeg helt ærlig ikke hva jeg skulle gjort med...:D Den ene personen jeg gjerne ville gitt den til elsker blomster osv osv, og ville antagelig bare blitt glad. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen må gå til min mor, støtter meg alltid, alltid like glad når jeg kommer på besøk, ikke et liv verdt å leve uten hun på min side. Samboern fortjener egentlig kanskje en rose han også, som har holdt ut med meg i 6 år... :D

Kaktusen skulle den forrige sjefen min fått laaaaang oppi stumpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen skulle søstra mi fått, fordi hun betyr veldig, veldig mye for meg. Jeg kan snakke med henne om hva som helst når som helst, og hun er nok den som veit mest om meg og motsatt.

Også ville jeg gitt en kaktus til alle de som sitter en og en i bilene sine og sinker bussen min både morgen og ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaktusen skulle jeg plantet i hodet på n&m læreren min som forskjellsbehandler meg og andre, gir meg dårlige karakterer, har gjordt så jeg hater faget og som er totalt blottet for humor!

ARG!

Rosen skulle nok mange fått, men kanskje mine snille foreldre som alltid stiller opp, som kjører meg på utstillinger i Bergen, Stavanger, Tr.heim, Oslo, Sverige you name it, hele året :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen ville jeg nok gi til min mor. Som alltid har støttet meg i vanskelige perioder, og gått gjennom ufattelig mye for min skyld.

Kaktusen hadde jeg planta opp ned på grava til den andre halvdelen av genene mine (også kalt far...) og håpa den vokste nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange ville ha stappa kaktusen opp i baken på en del folk, men jeg kunne godt tenke meg å stappa den ned i halsen på Krl-læreren min, sånn at han for en gangs skyld kunne holde kjeft og la meg vere ifred! :)

Rosen ville jeg vel gitt til...en person som betyr veldig masse for meg, og som hjelper meg og gir meg råd i tunge tider. Hvem det er, er hemmelig :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Rosen får de som har vært så vennlige mot meg de siste dagene. :)

Kaktusen. Vel, det er de som jeg har kranglet med. Spesielt han ene. :)

oh, Aya. Det var forresten en genial tråd, kan jeg "låne" den? *englefjes* Så skal du få en rose og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig mange jeg ville gitt rosen til, men i første omgang hadde den gått til pappa, som aldri sier nei til å hjelpe, og som er hundebarnevakt minst 2 ganger i uka pga jeg jobber. Jeg åfr låne bil til å kjøre rundt overalt, og han kjører/henter meg alltid når jeg trenger det. Er glad i pappa'n min! :)

Kaktusen hadde jeg gitt til en viss lærer på skolen, kan ikke fordra hverandre og jeg GLEDER meg til å bli ferdig med faget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rose til mamma og pappa, som alltid hjelper og ordner og støtter, selv om de ikke alltid forstår eller er enige i det jeg gjør.. :)

En kaktus.. Vel, akkurat nå så ville jeg vel ikke gitt en kaktus til noen? Kanskje bortsett fra eksen, men det er fordi han liker sånne blomster.. hehe - Og jeg ville vel neppe sparka den opp i ræva hans, han er en årlreit fyr han, nå som vi er skilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen går til Mamma! (Kan jeg gi en til kjæresten også? :)) Mamma får den fordi hun alltid er så snill og forståelsesfull. Hadde aldri klart meg uten henne..

Kaktusen hadde uten tvil gått til slekta til pappa! Sykere mennesker må man lete lenge etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen skulle vel egentlig Cathrine (goJJo her inne) fått, fordi hun er en så utrolig god venninne! Best å ha! :) Men siden hun alltid lar blomstene stå å forfalle og dø en grusom død, så burde vel heller hun fått en kaktus! De er jo litt lettere å stelle da! En kaktus med rosestempel! :) Hehe!

Men så ville jeg gjerne gitt en rose til mamma å da! Snille mamman min!

En ordentlig stikkende og ond kaktus (ikke sånn som den til goJJo) skulle xen min fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...