aminu Skrevet 23. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2007 Hvordan ser en haimalle ut? Jeg kjøpte 3 stk "haimaller" i butikken, det var i hverfall det damen sa i butikken. hu sa også at det snille fisk som går sammen med alt og at de ikke blir store. Så forteller en vennine av meg at de er langt i fra snille, blir kjempe store og spiser alt.... også går jeg inn på akvarierorum??? og leter etter bilder og den haimallen jeg finner bildet av der ligner IKKE på de jeg har i akvariet mitt. så det jeg lurer på er. hva slags fisk har jeg og bør jeg beholde de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 23. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2007 Legg ut bilder av de da! Litt vanskelig å si hva slags fisk det er hvis ikke vi vet hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aminu Skrevet 23. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2007 Jeg har prøvd å ta bilde, men de er så skye så jeg får det ikke til. derfor håpet jeg at noen av dere hadde noen bilder av en haimalle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adina84 Skrevet 2. April 2007 Rapporter Share Skrevet 2. April 2007 Hai mallen skal jo i teorien være snill, men dog veldig aktiv å stresset, mine ble ganske store å de spiste iallfall ikke kobbertetra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar